کد خبر: ۱۳۹۴۶۲۹

 

به گزارش جام جم آنلاین البرز، سرهنگ پاسدار حسین حسنیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهار باغ در بیانیه ای دستور ویژه استاندار البرز و همت والای اداره کل راهداری جاده ای استان در تعریض محور حادثه آفرین قزلحصار را اقدامی شایان توجه و شایسته تقدیر و تشکر عنوان کرد.

 

 متن این بیانیه بدین شرح است:

   با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) ،  بیاری خداوند متعال پس از سال ها انتظار بنا به دستور استاندار محترم البرز طرح مهم و کارآمد تعریض جاده حادثه آفرین قزلحصار و سهیلیه اجرا شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

  مجموعه فرماندهی ،پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهار باغ  وظیفه می داند از استاندار ، مدیرکل راهداری جاده ای و دیگر مسوولان ذیربط استان البرز که در عملیات اجرای طرح تعریض جاده پرتردد قزلحصار  مشارکت داشته اند تشکر نماید.

این اقدام مهم علاوه بر پیشگیری از تصادفات دلخراش، زمینه  توسعه گردشگری و استفاده بیشتر گردشگران از طبیعت زیبای شهرستان چهار باغ به عنوان قطب گردشگری استان البرز را مهیا کرده است.

   گرچه پاداش تلاش های صادقانه را حضرت سبحان بنحو احسن وعده فرموده وهیچ پاداشی برتر از رضایت حضرت احدیت نیست ، اما به مصداق حدیت (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ) لازم و واجب می دانیم از زحمات شبانه روزی استاندار محترم البرز و دیگر مدیران خدوم و زحمتکش البرز که با تلاش خالصانه در عمران و آبادانی استان مشارکت فعال دارند سپاسگزاری و تشکر نماییم.

 

   امید وافر داریم  با بهره گیری از منویات گوهر بار مقام معظم رهبری، در همه امور استان با حرکت های جهاد گونه در راستای منظومه فکری معظم له اقدامات موثری را در بستر خدمت به جامعه ایفا نماییم. ان‌ شاءالله.

درپایان بار دیگر ضمن خسته نباشید وخدا قوت به استاندار محترم و مجموعه مدیریت حاکم بر استان، توفیقات روزافزون،خیر و برکت، سلامتی، سعادت، بهروزی و کامیابی برای تمامی خادمان و مردم شریف استان البرز را مسئلت داریم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها