واکنش حماس به بمباران نوار غزه و پاسخ مقاومت

مقابله با صهیونیست ها حق ملت فلسطین است

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد:

بازداشت ۱۷۰ فلسطینی در سال جدید میلادی

باشگاه اسرای فلسطینی که دفتر مرکزی آن در رام الله قرار دارد اعلام کرد نیروهای اشغالگر در ۱۲ روز ابتدایی سال جاری میلادی بیش از ۱۷۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۳۹۴۳۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، باشگاه اسرای فلسطینی که دفتر مرکزی آن در رام الله قرار دارد اعلام کرد نیروهای اشغالگر در ۱۲ روز ابتدایی سال جاری میلادی بیش از ۱۷۰ شهروند فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

مناطق و اردوگاه‌های مختلف کرانه باختری شاهد موج بازداشت‌های مکرر رژیم صهیونیستی بوده که مهمترین آنها در منطقه بیت امّر در استان الخلیل، اردوگاه الدهیشه در نزدیکی بیت لحم و قلندیا در استان قدس اشغالی به شمار می‌روند.

لازم به ذکر روند بازداشت‌های انجام شده توسط عناصر صهیونیست در روزهای گذشته در ایست و بازرسی‌ها شدت یافته و علاوه بر آن میزان احضار شهروندان فلسطینی توسط نهادهای اطلاعاتی نیز روند افزایشی را تجربه کرده است. همچنین تعداد دیگری از فلسطینیان نیز با هدف فشار بر یکی از اعضای خانواده به منظور تسلیم کردن خود به اشغالگران بازداشت شده‌اند.

باشگاه اسرای فلسطینی در ادامه بیانیه خود افزود در میان افراد بازداشت شده کودکان، زنان، سالمندان، بیماران و مجروحان نیز وجود داشته که برخی از عملیات‌های بازداشت با تخریب و سرکوب گسترده همراه بوده است.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام نهادهای فعال در زمینه اسرا هم اکنون حدود ۴۷۰۰ اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که در میان آنها ۳۴ زن نیز وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها