کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به بارش برف و سرما دمای هوای همدان امروز به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و تا ۲ روز آینده به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۴۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در طول ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، رشد ابر به ویژه در ارتفاعات و مه آلودگی هوا پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در روزهای آینده مه صبحگاهی بیشتر نقاط استان همدان را فرا می‌گیرد و موجب کاهش سطح دید در جاده و نقاط پر تردد شهر می‌شود.

باقری شکیب ادامه داد: از روز سه‌شنبه با ورود یک سامانه جدید بارشی ضعیف از سمت جنوب کشور موج جدیدی از بارش های پراکنده استان همدان را فرا می‌گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: هم اینک هوا کمی ابری و دما چهار درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است و یخ زدگی سطح معابر، پدیده غالب تا ۲ روز آینده است.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و چهار درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است و در ۲۴ ساعت آینده نیز بین ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و چهار درجه سانتیگراد زیر صفر در نوسان است.

باقری شکیب با بیان اینکه روند کاهشی دما همچنان تا اواخر هفته ادامه دارد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فامنین با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بهار با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها