نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه رسانه‌ها و صاحبان تریبون برای حل چالش مسکن محرومان پای کار بیایند، گفت : رسانه‌ها و صاحبان تریبون برای حل چالش مسکن محرومان پای کار بیایند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه رسانه‌ها و صاحبان تریبون برای حل چالش مسکن محرومان پای کار بیایند، گفت : رسانه‌ها و صاحبان تریبون برای حل چالش مسکن محرومان پای کار بیایند.
کد خبر: ۱۳۹۲۱۹۹

هرمزگان-جام جم انلاین-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه رسانه‌ها و صاحبان تریبون برای حل چالش مسکن محرومان پای کار بیایند، گفت : رسانه‌ها و صاحبان تریبون برای حل چالش مسکن محرومان پای کار بیایند. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در جلسه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به چالش جدی مسکن در استان هرمزگان، اظهارداشت: در حال حاضر بخش بزرگی از مردم هرمزگان حتی طبقه متوسط با مشکل مسکن روبرو هستند و این مهم باید به عنوان یکی از اولویت‌های مهم استان محسوب شود.

 

امام جمعه بندرعباس، ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شده است که برخی از صنایع مستقر در استان هرمزگان بخشی از نیاز مسکن محرومان را تامین کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت جمع‌آوری اطلاعات و آمار، ابراز کرد: باید یک بانک اطلاعاتی و آماری بسیار قوی از وضعیت کمی و کیفی مسکن در طبقات مختلف جامعه تهیه شود تا منابع به صورت هدفمند برای جامعه هدف هزینه شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به ارائه خدمات مهندسی خیرین، خاطرنشان کرد: همواره نباید آورده‌های خیرین را ریالی در نظر گرفت چراکه برخی از خدمات نرم‌افزاری فنی و مهندسی توسط افراد یا نهادهای مختلف به صورت خیریه ارائه می‌شود که ظرفیت خوبی برای تامین مسکن محرومان محسوب می‌شود.

 

وی، با ذکر این نکته که باید یک عقبه فکری برای حل مشکل بافت فرسوده در نظر گرفته شود، عنوان کرد: باید در شورای مسکن استان‌ها تصمیماتی در خصوص بافت‌ فرسوده اتخاذ شود چراکه شهر بندرعباس از نظر بافت فرسوده رتبه اول کشور را دارد. با توجه به وجود برخی از زیرساخت‌ها در بافت فرسوده، بهترین ظرفیت برای ساخت مسکن محرومان محسوب می‌شود و نیازی به صرف هزینه‌های اضافی نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم هدایت مردم به سمت وقف مسکن، ابراز کرد: فرهنگ‌سازی برای ترویج نذر، وصیت و وقف اقدامی اثرگذار برای تقویت کمک‌های مردمی جهت حل مشکل مسکن محرومان محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها