رئیس پلیس پیشگیری استان کرمان تاکید کرد:

تاکید بر خودمراقبتی و استفاده از صندوق های امانات

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:باند 4 نفره سارقان طلا و جواهرات که پس از سرقت 25 میلیارد ریال طلا در حال خروج از شهر سیرجان به مقصد استان های همجوار بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۹۰۰۵۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردارعبدالرضا ناظری،گفت:ماموران پلیس آگاهی سیرجان در روند پیگیری های بی وقفه و تخصصی خود برای کشف چندین مورد سرقت طلاجات از منزل شهروندان موفق شدند 4 متهم فرا استانی دخیل در این سرقت ها را هنگام خروج از حوزه استان با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی نایین استان اصفهان شناسایی و دستگیر کنند.
 
وی افزود:پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی سیرجان مشخص شد این افراد در قالب یک باند حجم زیادی طلا وجواهرآلات را از منازل ویلایی و آپارتمانی شهر سیرجان سرقت کرده اند که در این رابطه متهمان در مواجهه با شواهد و مدارك موجود به 15 فقره سرقت طلا به ارزش 25 میلیارد ریال اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد:این سارقان که پس از پایان سرقت های باندی خوددر سیرجان عازم دیگر استان ها بودندپس از بازجویی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و بحمدالله از ورودشان به سایر مناطق و وقوع سرقت های مشابه جلوگیری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها