فرانسه - دانمارک

خروس‌ها به دنبال صعود

فرانسه می‌خواهد با برد مقابل دانمارک در ورزشگاه ۹۷۴حکم ورود به مرحله حذفی را دریافت کند.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۴۳

خروس‌ها دفاع از تاج و تخت را به بهترین شکل آغاز کردند و در بازی اول استرالیا را ۴ بر یک شکست دادند، این در حالی است که مردان کسپر هیولمند در اولین بازی با تساوی بدون گل مقابل تونس متوقف شدند.

دو مهاجم سابق آرسنال حالا برترین مهاجمان تاریخ فرانسه نیز به حساب می‌آیند، اما اولیور ژیرو شاید برای یکه‌تازی با این عنوان زمان زیادی احتیاج نداشته باشد و بتواند در قطر این عنوان بزرگ تاریخ فرانسه را به تنهایی مال خود کند. ژیرو از غیبت بنزمای مصدوم می‌تواند نهایت استفاده را ببرد و با گلزنی مقابل دانمارک هم حکم صعود به مرحله یک هشتم را امضا کند و هم با پشت سر گذاشتن تیری هانری با ۵۲ گل بهترین مهاجم تاریخ فرانسه شود.

شاگردان دیدیه دشان در اولین بازی در ۹ دقیقه اول به کریگ گودوین فرصت خودنمایی دادند، اما بریس ژیرو برای فرانسه - در کنار گل‌های آدرین ربیو و کیلیان امباپه - بازی را تغییر داد و در نهایت فرانسوی‌ها پیروز میدان شدند.

قهرمان جهان در صدر گروه D قرار دارد و با پیروزی، بلیت حضور در دور حذفی را به نام خود می‌زند، حتی می‌تواند در صورت پیروزی یا تساوی جدال تونس با استرالیا، رتبه اول خود را نیز قطعی کند.

فرانسوی‌ها این فرصت را دارند که با ۶ برد متوالی از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. آخرین تیمی که موفق به کسب چنین آماری در جام‌جهانی شد، نسل طلایی اسپانیا در سال ۲۰۱۰ بوده است.

دانمارکی‌ها در دو بازی اخیر مقابل خروس‌ها در لیگ ملت‌های اروپا پیروز شده‌اند، همچنین در آخرین تقابل دو تیم در جام‌جهانی دانمارک ۲ بر صفر فرانسه را در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۰۲ شکست داده است.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها