یادداشتی برای چهلمین روز شهادت شهید مدافع وطن

شهیدیاسر عبدلی نماد دفاع از "زن و زندگی و آزادی"

فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر شهیدرسول حسینی؛

شهادت در خط مقدم توفیقی صد چندان نسبت به دیگر عرصه ها می طلبد

فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر رسول حسینی،گفت:امروز یک بار دیگر مردم زرندبا یکی دیگر از خادمان نظم و امنیت وداع و با دختران نوجوان این شهید عزیز ابراز همدردی کردند.
کد خبر: ۱۳۸۶۱۳۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار ناظری،افزود:مقام معظم رهبری سیزده خصوصیت را برای شهدا برشمردند که مجاهدت در راه خلق وفدای جان درراه امنیت و سلامت هموطنان تنها دو خصوصیت شهدای انتظامی است.

وی،افزود:امروز با ارتکاب دانش ستمگر به ترور کودکان خردسال حرم مطهر شاهچراغ تنها خاری و زبونی آنان بر همه برملا شد و خادمان نظم و امنیت میهن وازجمله خانواده و همرزمان شهید "حسینی"عزیز حریف آنان هستند و از فدای جان خود ابایی ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شعارهای حمایتی شما مردم عزیز از خادمان نظم و امنیت در این آیین وداع و تشییع شهید انتظامی عزت بخش و افتخارآمیز است گفت:همه این عزیزان در کنار ارتش سپاه و بسیج در راه امنیت هم میهنان جانفشانی می کنند.

سردارناظری،افزود:شهیدرسول حسینی،نیروی پرتوان و پر تلاشی بود که توفیق داشت در زمان حیاتش کف پای مادرش را ببوسدو البته که فراجا از چنین نیروهای برخوردار است که در راه امنیت جان خود را فدا می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:همه آن کسانی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می کننددر واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیاتهای تروریستی شاهچراغ هموار میکنندو موردلعن و نفرین عموم مردم و به ویژه خانواده شهدا هستند.

سردارناظری،با عنوان این مطلب که بسیاری از کارکنان انتظامی همچون شهیدرسول حسینی داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی وخطوط مقدم می شوندگفت:شهادت در خط مقدم توفیقی صد چندان نسبت به دیگر عرصه ها می طلبد.

وی،ادامه داد:شما مردم عزیز و ولایی زرند امروز اشک را از رخسار دو دختر نوجوان این شهید پاک کردیدو نشان دادید قدردان زحمات و خدمات خادمان نظم وامنیت در این خطه صنعتی معدنی و کشاورزی هستید

فرمانده انتظامی استان کرمان درپایان عنوان کرد:فرزندان و خانواده شهدای انتظامی نه تنها در زمان شهادت پدر،بلکه همواره در طول خدمت پدرانشان هم چشم به راه و دل نگران پدران خود هستند که در دل شهر و روستاها و کویر و تمام مرزهایمان آرامش و امنیت مردم میهن خدمت می کنند اما خود آرامش آسایش ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها