گفت‌وگوی «جام‌جم» با محمدرضا شهبازی، مجری برنامه طنز شبکه ۲ سیما

کنایه «پاورقی» به رخداد‌ها

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن بزرگ مرد کوچک، بانک‌دار، کارنامه، ریشه در خون، جزیره گنج، پیله و پروانه، کلاس، شیر و عسل، مرکز تنش، بی‌نظم منظم، تنت، پرسی، نبرد با طبیعت۲، نابغه کوچک، عشق پرواز می‌کند، مارنی، روز هشتم، نام و نام‌خانوادگی، دوما، ماهی استثنایی، نامادری، بازگشت به اورا، دزدان مقبره، انتقام پلنگ صورتی، مستر بین، مهریه بی‌بی، پایان راه، افتخار تامی موریس، ساکت شو، آری و تندباد، کوهی میان ما، پدینگتون ۱، پدینگتون ۲، من شگفت‌انگیز ۲، اتاقک۲۷، نیمکت‌نشین، هشتگ دوچرخه‌باز، متاسفیم نتوانستیم در خدمت باشیم، به وقت شام و کمک امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۳۸۴۷۱۹
نویسنده فاطمه عودباشی - دبیر گروه رسانه
فیلمی برای بهنام

فیلم تلویزیونی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی، امشب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم درباره شهید بهنام محمدی نوجوان ۱۳ساله حماسه‌ساز بختیاری اهل مسجد سلیمان و نبرد دلیرانه او در جریان مقاومت مردمی خرمشهر در مهر ۱۳۵۹ است. این نوجوان در ابتدا به دست نیرو‌های عراقی می‌افتد و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، اما اعتماد عراقی‌ها را جلب کرده و مواد غذایی، مهمات و گرای دشمن را به نیرو‌های ایرانی می‌رساند که... شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب اللهیاری، پرهام دلدار، محمد‌جواد سلام‌پور و مجتبی قربانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

کیف پرماجرا

فیلم سینمایی «ریشه در خون» به کارگردانی سیروس الوند، امشب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ مخاطبان با تماشای این فیلم می‌توانند به دهه۴۰ بروند. داستان فیلم با سال ۴۳ شروع می‌شود که جوانی به نام حجت که بر ضد قانون کاپیتولاسیون فعالیت می‌کند، قرار است به همراه رسول از روستایی به روستای دیگر منتقل شود. حجت در حمله مأموران کشته می‌شود، اما قبل از مرگ کیف حامل اسناد خود را به رسول می‌دهد تا به روستای کلارآباد برساند و... فرامرز قریبیان، اکبر زنجانپور، حمید طاعتی و زنده‌یاد نعمت‌ا... گرجی در این فیلم سینمایی بازی کردند.

حوادث سالن اپرا

فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان، امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ فیلمی آمریکایی در ژانر علمی-تخیلی، اکشن دلهره‌آور است که سال ۲۰۲۰ اکران شد. جان دیوید واشینگتن، الیزابت دبیکی، کنت برانا، رابرت پتینسون و آرون تایلر ــ جانسون ستارگان فیلم هستند. داستان فیلم درباره دو جاسوس حرفه‌ای است که برای پیشگیری از وقوع جنگ جهانی سوم درگیر یک ماجرای پیچیده می‌شوند. نولان بیش از پنج سال روی این فیلمنامه کار کرد که شامل تحقیقات او درباره مسائلی همچون پیکان زمان نیز می‌شد. کار تولید فیلم به صورت رسمی از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز و در مارس ۲۰۱۹ گروه بازیگران تکمیل شد. تنت طی سه ماه و در هفت کشور جلوی دوربین رفت. فیلم ابتدا قرار بود در ماه جولای ۲۰۲۰ روی پرده برود، اما به‌دلیل شیوع کووید ــ ۱۹، نمایش آن دو بار به تأخیر افتاد. فیلم در تاریخ ۲سپتامبر ۲۰۲۰ توسط برادران وارنر به صورت آی‌مکس، ۳۵‌میلی‌متری و ۷۰‌میلی‌متری اکران شد. تنت با واکنش مثبت منتقدان همراه بود. گروه بازیگری و وجه فنی فیلم ستایش شد، اما از نظر پیچیدگی و گنگ بودن داستان و ضعف در شخصیت‌پردازی مورد انتقاد قرار گرفت. فیلم ۳۶۳میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۰ تبدیل شد.

سرقت طلافروشی

فیلم سینمایی «شیر و عسل» به کارگردانی آرش معیریان، امروز ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ مخاطبانی که علاقه‌مند به تماشای آثار طنز هستند این نوید را داریم که می‌توانند در پایان هفته فیلم شیر و عسل را ببینند. این فیلم درباره جوانی به نام پیمان است که به‌دلیل مشکلات مالی به گروهی که از عوامل سرقت طلافروشی‌ها هستند، می‌پیوندد و طی جریانی وارد خانه‌ای می‌شود و در نقش شاهرخ‌خان، جوانی ۳۰ ساله و هندی‌تبار که بعد از درگذشت مادرش به همراه مباشرش آمیتا به ایران برمی‌گردد تا طبق وصیت‌نامه ارثیه‌اش را از دایی‌اش تحویل بگیرد که... پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، افسانه پاکرو و زنده‌یاد فتحعلی اویسی در این فیلم سینمایی هنرنمایی کرده‌اند.

ویکتور، پسری با استعداد

انیمیشن سینمایی «نابغه کوچک» به کارگردانی لیون دینگ، فردا جمعه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان این انیمیشن درباره ویکتور، پسری بسیار با استعداد است، ولی نمراتش تعریفی ندارد. او با پدرش رابطه بسیار خوبی دارد. پدر ویکتور که مرد قوی و پرتلاشی است در جامعه مورد تحسین است. با این که برای ویکتور وقت می‌گذارند، ولی نمی‌تواند قابلیت‌های ویژه او را درک کند و به خاطر نمره‌های پایین شماتتش می‌کند. به طوری که وقتی ویکتور بزرگ می‌شود خانواده اش را ترک می‌کند و دور از همه چیز به آزمایش‌های علمی‌اش بپردازد. آزمایش‌هایی که همواره خطرناک هستند و نتیجه‌ای هم ندارند و همیشه دو خرس به نام‌های برایر و برامبل که دوستانش هستند او را سرزنش می‌کنند.

نامزد گلدن گلوب در تلویزیون

فیلم سینمایی «نامادری» به کارگردانی کریس کلمبوس، امروز ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ فیلمی است در سبک کمدی ــ درام به کارگردانی کریس کلمبوس که سال ۱۹۹۸ منتشر شد. سوزان ساراندون توانست برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم درام شود و جایزه انجمن منتقدان فیلم سن‌دیگو را از آن خود کند. در این فیلم با بازی سوزان ساراندون، جولیا رابرتس، جنا مالون و لیام ایکن خواهیم دید: جکی سرپرستی دو بچه‌اش را به‌عهده دارد. شوهر سابقش، لوک که یکشنبه‌ها بچه‌ها را پیش خودش می‌برد، با زنی به نام ایزابل، عکاس درجه یک مد زندگی می‌کند، اما از آنجا که لوک همیشه به دلایل کاری ناچار به سفر کردن است، زحمت آماده کردن بچه‌ها برای رفتن به مدرسه (وقتی خانه پدرشان هستند) به عهده ایزابل می‌افتد و او هم زنی نیست که این کار را بلد باشد. زندگی به همین منوال می‌گذرد تا این که جکی متوجه می‌شود به سرطان مبتلا شده است.

سرم جهش یافته

فیلم سینمایی «من شگفت انگیز‌۲» به کارگردانی پیر کافین و کریس رنوارد، فردا جمعه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ گرو با کمک همکار جدیدش لوسی، مسئول پیدا کردن یک سرم جهش یافته می‌شود. گرو به صاحب یک رستوران که شبیه ال ماچوست، مشکوک می‌شود. ال ماچو، لوسی را گروگان می‌گیرد. گرو باید لوسی را نجات دهد، اما متوجه می‌شود دکتر نفاریو به مینیون‌های او سرمی تزریق کرده که ال ماچو به‌دنبال آن است. کار برای گرو سخت می‌شود. ال‌ماچو در مقابل آزادی لوسی چیزی را می‌خواهد که گرو هم به آن نیاز دارد.

داستان پیرمرد تنها

فیلم تلویزیونی «هشتگ دوچرخه باز» به کارگردانی مصطفی نظری‌زاده، فردا جمعه ساعت‌۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم داستان پیرمرد تنهایی را روایت می‌کند که بعد از فوت همسرش هر کدام از فرزندانش به خاطر مشکلات‌شان اصفهان را ترک کرده‌اند و تنها همدم و مونس حاجی‌بابا دوچرخه‌ای است که از زمان جوانی تا به امروز همراه اوست، اما یک روز بر اثر سانحه‌ای، حاجی بابا با دوچرخه‌اش نقش بر زمین می‌شود و در راه انتقال به بیمارستان دوچرخه به سرقت می‌رود و در ادامه داستان بازگشت فرزندان و نوه‌های نوجوانش به اصفهان و تلاش آن‌ها برای یافتن دوچرخه و مشکلاتی که بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد به تصویر کشیده می‌شود.... حسن اکلیلی، مهران هادی، شهره موسوی، افسانه صالحی الهام باقری و مسعود زنجانی در این تله فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها