جانشین فراجا در جمع خبرنگاران:

اغتشاشگران ۲ هزار مامور را مصدوم کردند

جانشین فراجا با بیان اینکه دو هزار مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند، گفت: سران فتنه خجالت نمی‌کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
کد خبر: ۱۳۸۲۸۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، سردار قاسم رضایی جانشین فراجا در جمع خبرنگاران گفت: پلیس از مردم و برای مردم است، از این جهت تمام همکارانم در سراسر کشور به حقیقت خود را خادم ملت می‌دانند.

وی با بیان اینکه پلیس به عنوان مظهر اقتدار ملی به هر دادخواهی خود را تکیه گاه می‌داند، گفت: هرکسی از هرجنسی و هر دستگاهی بخواهد آرامش و امنیت مردم را برهم بزند با واکنش پلیس مواجه خواهد شد، لذا امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

رضایی گفت: حوادث اخیری که در کشور رخ داد به دلیل این بود که عده‌ای بدون بررسی و مطالعه بر روی موضوع اعتراضی خود به معاندین و منافقان خفته خوراک دادند.

جانشین فراجا بیان کرد: این افراد باید جواب ملت را بدهند چرا که این افراد در هزینه‌هایی که برای نظام به وجود آوردند سهم دارند.

وی گفت: دستگاه قضائی قطعاً به اقدامات این افراد رسیدگی خواهد کرد، چراکه برای مردم فتنه ایجاد کرده و باعث ایجاد خسارات شخصی، دولتی، سازمانی و … شدند.

رضایی گفت: جمعیتی که مرتکب این اقدامات شدند در مقابل جمعیت ملت ایران هیچ هستند، افرادی با عنوان دانشجو و یا صنوف مختلف این اقدامات را انجام دادند که بخش اعظم آنها به صورت احساسی عمل کردند.

جانشین فراجا بیان کرد: از طرفی در میان افراد کسانی هم هستند که مزدور بوده و اقدامات خرابکارانه خود را انجام دادند که البته تعدادشان اندک است.

وی گفت: در بین دستگیر شدگان از منافقان، گروه‌های چپ، گروه‌های منحله مانند کوموله و دموکرات وجود داشتند. اینها مسلحانه دستگیر شدند.

رضایی گفت: پلیس از تجمعات قانونی استقبال می‌کند، برخی از اعتراضات ممکن است از مبادی مکاتبه‌ای صورت بگیرد که ما از این موارد استقبال خواهیم کرد و به صورت انتظامی این امنیت این تجمعات را برقرار می‌کنیم.

وی ادامه داد: اما افرادی در بین از فرصت به وجود آمده سواستفاده می‌کنند و مغازه‌ها و ماشین‌های مردم به آتش می کشند، یا به آلات و ادوات خدماتی شهرداری آسیب وارد می‌کنند، این رفتارها دیگر اعتراض نیست و اغتشاش است.

جانشین فراجا با بیان اینکه این اقدامات مورد توجه هیچ ملت و کشوری نیست، گفت: قانون به ما تکلیف کرده است که مسئول برخورد با مجرمان باشیم، البته بدانید کشته سازی یکی از ترفندهای این افراد است.

وی گفت: افرادی، برخی‌ها را پی زنند و می‌کشند و این اقدام را به گردن نیروهای نظامی و انتظامی می‌اندازند و در تجمعات اعلام می‌کنند که پلیس اینها را کشته است.

رضایی گفت: برخی از افراد با اظهارنظرهای نادرست و نابه جای خود منافقان خفته را بیدار کردند، افرادی که در فتنه ۸۸ آن همه خسارت به بار آوردند امروز مواردی را مطرح می‌کنند که باعث ایجاد آسیب و زیان به مردم می‌شوند، آیا اینها خجالت نمی کشند؟ در مقابل ملت حیا نمی‌کنند؟

جانشین فراجا گفت: افرادی که خیانت در امانت کردند، اختلاس کردند و در این رابطه مرجع قضائی به پرونده آنها رسیدگی کرده است حال اظهار نظر می‌کنند و دلسوز مردم شده‌اند و می‌گویند باید هوای مردم را داشته باشیم!

وی گفت: این افراد در زمانی که مسئولیت داشتند در حق مردم خیانت کردند و حالا حامی مردم شده‌اند! مردم فهمیم هستند و این موارد را به خوبی درک می‌کنند، زمانی که این افراد اظهار نظر می‌کنند مردم به آنها نیشخند می‌زنند.

رضایی خاطرنشان کرد: افرادی که اغتشاشات را به وجود آوردند باعث شدند تا مستکبران به ویژه رژیم صهیونیسمی در رابطه با این موضوع واکنشی را نشان بدهند، برخی از کشورهای غربی نیز ناخواسته از حرف‌های این افراد تبعیت کردند.

سردار رضایی با بیان اینکه حدود ۲ هزار نفر از نیروهای پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند، گفت: برخی از نیروهای پلیس، بسیج و مردمی که برای حمایت از اینها به میدان آمدند را به شهادت رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها