رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با استاندار:

آمادگی کامل دادگستری برای پشتیبانی از برنامه های دولت مردمی

رئیس کل دادگستری استان زنجان از آمادگی کامل  دادگستری استان زنجان برای  پشتیبانی از برنامه های  دولت خبر داد و گفت: برای پیگیری امورات مشترک هدف مقدس که رفع گرفتاری های مردم و استان است آمادگی کامل داریم.
رئیس کل دادگستری استان زنجان از آمادگی کامل دادگستری استان زنجان برای پشتیبانی از برنامه های دولت خبر داد و گفت: برای پیگیری امورات مشترک هدف مقدس که رفع گرفتاری های مردم و استان است آمادگی کامل داریم.
کد خبر: ۱۳۷۹۱۳۳
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با استاندار زنجان، به لزوم تعامل و همکاری  بین قوای سه گانه در راستای نیل به اهداف  تعالی نظام جمهوری اسلامی،  تاکید کرد و افزود: دادگستری استان زنجان برای کمک و حمایت از برنامه های دولت سیزدهم در استان، آمادگی کامل  دارد.

وی تصریح کرد:  دادگستری و مجموعه های   وابسته به  قوه قضاییه  در استان، برای رسیدن به مدینه فاضله مورد رضایت امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری، حمایت  و پشتیبانی های لازم   از  برنامه های دولت در  رسیدن به سیاست های هدفگذاری شده را  انجام می دهد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدیریت ارشد استان و زیرمجموعه های آن، در پیگیری امور و مطالبات استان، گفت:  از نزدیک شاهد تلاش و کوشش های دلسوزانه استاندار زنجان هستم.

حجت الاسلام نیارکی با بیان اینکه استاندار زنجان ، معاونین و سایر نیروهای مجموعه وی با جدیت در  چارچوب  قوانین اداری  پیگیر امور هستند، اظهارداشت: اگر منصفانه نگاه کنیمباید بگویم که  هر موقع مشکلی پیش می آید نه تنها اقدامی که منجر به  زیر سوال بردن آن  مسئله باشد، انجام نمی دهند، بلکه واکنش  مثبت برای برطرف کردن این معضل و مشکل نشان داده و همه دستگاهها را برای رفع آن بسیج می کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، تاکید کرد: پیگیری  و جدیت انقلابی که از استاندار زنجان شاهد هستیم، جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام نیارکی در ادامه  با اشاره به اینکه دستگاه قضا  در چند مورد همکاری نزدیک با استانداری زنجان دارد اظهار داشت: در شورای تامین، عضو بوده و در خدمت نماینده عالی دولت در استان هستیم .

وی با بیان اینکه  در سه مورد دیگر، تولیت کار با ما است، گفت: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، که از کارهای برون سازمانی دستگاه قضا است  و ارتباطی به پرونده ها و  رسیدگی های ذاتی  محور اصلی ما ندارد ، همچنین اقتصاد مقاومتی  و شورای  حفظ حقوق بیت المال، سه  مجموعه ای است که مدیریت آن با ما است .

قدردان تعامل دستگاه قضایی استان در پیگیری امور و کسب توفیقات یک سال اخیر هستیم
استاندار زنجان هم در این دیدار، با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم، در استان با شاخص هایی که مقام معظم رهبری برای دولت تعیین و تعریف کرده‌اند خود را بسنجیم، گفت: همیشه شخصا در بین مردم بودم و مردم هم ارتباط نزدیکتری با  استانداری دارند،  افزود:  درحد توان با مردم در ارتباط بوده و برای حل مشکلات مطرح شده تلاش کرده ایم.

محسن افشارچی حرکت بر اساس برنامه محوری را از رویکردهای خود در سال گذشته اعلام و تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های های کلانی  در حوزه  های مختلف از جمله حوزه اقتصادی داریم که نتایج حرکت ما  کم‌کم به ثمر خواهد نشست.

وی به برنامه ها و  انرژی مضاعفی که   در حوزه آب گذاشته است اشاره کرد و گفت:  فکر می کنم  اقدامات این حوزه بتواند عقب ماندگی ۲۰ ساله را در بخش مهار آبهای  سطحی استان حل  کند . 

استاندار زنجان اظهار داشت: با توجه به  برنامه ریزی های لازم در  حوزه آب  و انرژی که در وزارت نیرو گذاشتیم  و به خاطر طرح مکرر مسائل زنجان در حوزه آب، خود وزارتخانه به این نتیجه رسیده که  در این خصوص، در حق زنجان اجحاف شده است‌.

افشارچی  با تاکید بر اینکه در حوزه های دیگر از جمله سرمایه گذاری  هم اقدامات موثری انجام شده است ، تصریح کرد: احیاء و بازگرداندن تعدادی از  واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل یا نیمه تعطیل  به چرخه تولید،  تنها بخشی از  اقدامات یک سال گذشته در حوزه صنعت و تولید در استان  است.

 نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه در حوزه های دیگر مانند اقتصاد مقاومتی هم  اقداماتی شده  که آثار آن در حال شکوفایی است، اظهار داشت: به ثمر نشستن  اقدامات انجام شده در یک سال گذشته  در  حوزه های دیگر از جمله زیست بوم دانش بنیان را ، شاهد خواهیم بود.

افشارچی از کمک مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی  و اجتماعی  استانداری در تکمیل نسخه اولیه مهندسی فرهنگی  استان و ارائه  در  جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور دبیر شورای فرهنگ  عمومی کشور  خبر داد و گفت:  خوشحالم که برای اولین بار متنی ارائه شد که  متعهدانه نوشته شده  و   انسجام  لازم را دارد .

استاندار زنجان در پایان،  از همکاری دستگاه قضایی استان بویژه رییس کل محترم دادگستری، دادستان زنجان و سایر اعضای شورای قضایی استان، در توفیقات یک سال اخیر و حل مشکلات قدردانی نمود.

قدردان تعامل دستگاه قضایی استان در پیگیری امور و کسب توفیقات در  یک سال اخیر هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها