امروز صبح صورت گرفت؛

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به زنجان آمد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه به همراه مسئولان قضایی، در چهاردهمین سفر استانی خود، به زنجان سفر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه به همراه مسئولان قضایی، در چهاردهمین سفر استانی خود، به زنجان سفر کرد.
کد خبر: ۱۳۹۰۸۶۷

به گزارش جام جم آنلاین مرکز زنجان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، در چهاردهمین سفر رسمی استانی خود، امروز پنجشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در صدر هیئت عالی قضایی وارد فرودگاه زنجان شد و  مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان و سایر مسئولان استانی قرار گرفت.


رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به زنجان، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به این استان پرداخت و گفت: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهرهای استان دیدار داشته باشیم.


اژه ای افزود: همچنین سرکشی‌هایی به واحدها و حوزه‌های قضایی استان خواهیم داشت تا در راستای رفع مسائل و مشکلات این واحدها اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.


حضور در جلسات شورا‌های قضایی و اداری استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان زنجان ، افتتاح چندین طرح عمرانی و شهری ، تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی ، نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان و نشست خبری از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان زنجان است.


جمعی از مسئولان عالی دستگاه قضا، رییس قوه قضاییه را در این سفر یکروزه همراهی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها