برند پارس خزر دارای برترین نمایندگی‌ها در سطح کرج است که عرضه کننده محصولات باکیفیت و متنوع پارس خزر می باشند.
برند پارس خزر دارای برترین نمایندگی‌ها در سطح کرج است که عرضه کننده محصولات باکیفیت و متنوع پارس خزر می باشند.
کد خبر: ۱۳۷۸۹۵۲

شما می توانید انواع لوازم خانگی اعم از جاروبرقی پارس خزر، چرخ گوشت، سرخ کن، پلوپز و دیگر محصولات متنوع پارس خزر را در این نمایندگی‌ها بیابید.

پارس خزر کرج جزو معتبر ترین نمایندگی ها در سطح کشور است که علاوه بر خرید حضوری، می توانید در هر کجای ایران که هستید به صورت اینترنتی از طریق وب سایت www.parskhazar-karaj.ir از محصولات این نمایندگی بهره‌مند شوید.

معرفی و شناخت جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی جزو مهم ترین لوازم ضروری در خانه است. که به نظافت و تمیزی خانه کمک بسیاری کرده و سرعت انجام آنها را بالا می برد.

اگر برای نظافت دقیق و سریع محل کار یا منزل خود به دنبال خرید جاروبرقی هستید، پیشنهاد ما جاروبرقی پارس خزر است که با چندین دهه سابقه در تولید لوازم برقی جزو برترین تولید کنندگان این صنعت شده است.

پارس خزر همچون دیگر محصولات باکیفیت خود؛ اقدام به عرضه جاروبرقی پارس خزر در مدل هایی ارتقا یافته و مدرن کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات انواع جاروبرقی پارس خزر می پردازیم که امکانات ویژه آن همه را شگفت زده کرده است. و به راحتی می توان گفت جاروبرقی پارس خزر با نمونه های خارجی قابل رقابت است.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000

بزرگترین نمایندگی پارس خزر در کرج

توربو 2000 یکی از باکیفیت ترین نمونه های جاروبرقی ارائه شده توسط پارس خزر کرج است. این جاروبرقی پارس خزر در طیف رنگی سفید، مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه می شود.

کیفیت بدنه جاروبرقی ارتقا یافته است و بسیار محکم و باکیفیت است. ابعاد آن 470*300*240 است و وزنی در حدود 5.4 کیلو‌گرم دارد. موتور این جاروبرقی بسیار قدرتمند است و مکشی عالی دارد که ریزترین گردو خاک و آشغال را جمع آوری می کند. حجم کیسه آن در حدود 6 لیتر است که برای چندین بار جارو کردن طراحی شده است.

جاروبرقی پارس خزر مدل   VC-2500W

بزرگترین نمایندگی پارس خزر در کرج

طراحی ظاهر این جاروبرقی بسیار زیبا و مدرن است. از ویژگی های بسیار برجسته و مهم در این جاروبرقی که موجب تمایز آن نسبت به دیگر مدل ها می باشد؛ صفحه کنترل و تنظیم قدرت مکش آن بر روی دسته است که کار کردن با آن را سریع و آسان می کند.

قدرت موتور این مدل 2200 است. مخزنی 8 لیتری دارد که این مدل جاروبرقی را برای فضاهای بزرگ مناسب می کند. برای جابجایی و نقل و انتقال راحت تر جاروبرقی پارس خزر، چهار چرخ تعبیه شده است که به راحتی جارو را منتقل  میکند.

ویژگی های برجسته در تمام جاروبرقی های پارس خزر

جاروبرقی پارس خزر در هر مدلی که باشد علاوه بر سری اصلی، دارای سری های جانبی نیز می باشد که برای نظافت گوشه ها، درز ها و گردگیری اثاثیه و مبلمان استفاده می شود.

طول سیم جاروبرقی پنج متر است که تا شعاع هشت متر را پوشش می دهد. همچنین مصرف کننده می تواند از کیسه ها یا پاکت های دائمی، موقت کاغذی یا ضد باکتری برای انواع مدل های جاروبرقی استفاده کند.

خرید جاروبرقی پارس خزر

نمایندگی معتبر کلانشهر کرج ارائه دهنده انواع لوازم برقی پارس خزر است که با گارانتی و ضمانت پس از فروش محصولات را به سراسر کشور ارائه می دهد. اگر شما نیز علاقه مند به خرید هر یک از محصولات با کیفیت پارس خزر هستید، می توانید از طریق نمایندگی معتبر پارس خزر در کرج اقدام به خرید نمایید. خرید شما می تواند حضوری باشد همچنین شما قادر هستید از سراسر ایران از طریق وبسایت پارس خزر کرج به نشانی www.parskhazar-karaj.ir خرید جاروبرقی پارس خزر یا دیگر محصولات را انجام دهید.

قیمت جاروبرقی پارس خزر در وبسایت این محصول درج شده است. شما می توانید قیمت به روز محصول را از طریق وبسایت و کارشناسان بخش فروش استعلام بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها