محله‌های شهر تابلودار می‌شوند؛محله، بخشی از هویت اجتماعی جمعیت شهری و یکی از نمادهای همگرایی شهروندان است که می‌تواند نقش موثری در رشد و توسعه‌ی فردی و اجتماعی جامعه‌ی شهروندی ایفا نماید
کد خبر: ۱۳۷۸۹۱۳

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛محله بخشی از هویت اجتماعی جمعیت شهری و یکی از نمادهای همگرایی شهروندان است که می‌تواند نقش موثری در رشد و توسعه‌ی فردی و اجتماعی جامعه‌ی شهروندی ایفا نماید. شهر برازجان نیز همچون دیگر شهرها از دیرباز چنین تقسیم‌بندی را در خود داشته که در گذر زمان و بازتعریف تقسیم‌بندی‌های شهری از رسمیت افتاده است.

مرتضی قدوسی شهردار برازجان که طی روزهای اخیر با همراهی معاون اجرایی و دیگر همکاران خود سرکشی روزانه از مناطق و محله‌های مختلف شهری و بررسی مشکلات محله‌ها را در دستور کار قرار داده از طرح رسمیت بخشیدن به این تقسیم‌بندی‌ سنتی در شهر برازجان خبر می‌دهد.
بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان در این طرح برای محله‌های مختلف شهر برازجان تابلوی نامگذاری طراحی و نصب خواهد شد تا این جلوه‌ی تاریخی از هویت اجتماعی مناطق مختلف شهر با نام قدیمی هر محله دوباره زنده و زمینه‌ساز برنامه‌ریزی محله‌محور، مشارکت بیشتر ساکنین هر محله در برنامه‌های مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رشد و توسعه‌ی مناطق مختلف شهر باشد.

 

جام جم آنلاین-زهراماندنیان فرد-خبرنگار

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها