راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از فرآب کالا

کد خبر: ۱۳۷۵۵۳۱

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از فرآب کالا میتواند موجب افزایش آگاهی شما در انتخاب این کالای سلامتی باشد، آب مصرفی روزانه ما باید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. از این رو خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی به یک نیاز اصلی در هر خانه تبدیل شده است. شاید با مراجعه به بازار متوجه تنوع برندهای مختلف از دستگاه تصفیه آب روبرو شده باشید که با نام های معتبر معرفی میشوند، اما یافتن یک کالای اصل و معتبر تنها در یک مرکز معتبر امکان پذیر است.

 برای اطمینان از خرید یک دستگاه تصفیه آب مرغوب نیازمند آگاهی لازم در این زمینه می باشید . در ادامه نکات مهمی عنوان شده است.

کدام برند دستگاه تصفیه آب خانگی بهتر است ؟

حدود 90 درصد از برندهای دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می­کنند. از میان این برندها می­توان به برند هایی مانند سافت واتر ،CCK ، آکواجوی و ادنسه اشاره کرد که کارایی خوبی داشته و امتحان خود ر ا پس داده اند. برند هایی که امروزه در بازار موجود هستند حتی بهترین آنها مونتاژ ایران هستند و ادعای فروشندگان مختلف که این دستگاه ها اصل تایوان هستند فقط در حد یک برچسب روی کالا اعتبار دارد.

دستگاه های ساخت ایران و مونتاژ ایران چیز از دستگاه های خارجی کم ندارند . تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که از مراکز معتبر و متخصص در زمینه دستگاه های تصفیه آب خرید کنید. چرا که مونتاژ های بی کیفیت زیادی در بازار با نام های معروف در بازار وجود دارد که به دلیل استفاده شدن از قطعات بی کیفیت در ساخت آنها سلامت شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

انواع دستگاه تصفیه آب فرآب کالا

دستگاه های تصفیه آب فرآب کالا از بهترین برندهای موجود در بازار با مرغوب ترین قطعات اصل تایوان تولید شده اند. این دستگاه ها در انواع مختلف 6 تا 8 فیلتر موجود بوده و بنا به درخواست و نیازتان می توانید بهترین  دستگاه تصفیه آب  را با توجه به نیاز خودتان انتخاب نمایید.

نکات خرید دستگاه تصفیه آب

نکات مهمی که توجه به آنها، راه را برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی خوب هموار می کند مواردی هستند که در زیر به آن ها اشاره می شود.

  • برند دستگاه تصفیه آب

هر چند نمی توان به طور قطع برند را ضامن بهترین بودن دستگاه تصفیه آب دانست اما تجربه نشان داده، درصد خرابی برند های معتبر همواره از سایر برند ها کمتر بوده و بهترین دستگاه های تصفیه آب معمولاً مربوط به دستگاه های تایوانی هستند. البته امروزه بیشتر دستگاه هایی که با تایوانی اصل معرفی میشوند مونتاژ ایران هستند ولی یافتن دستگاه هایی با قطعات اصل تایوان نیز بسیار عالی خواهد بود. تمام دستگاه های تصفیه آب فرآب کالا مونتاژ شده با قطعات اصل تایوان هستند.

  • گواهی نامه NSF دستگاه تصفیه آب

گواهینامه NSF برای دستگاه های تصفیه آب خانگی ضروری است. n s f مخفف چیست؟ National Science Foundation گواهینامه بین المللی سازمان جهانی بهداشت می باشد. داشتن این گواهینامه  نشان میدهد که کالایی که تولید شده از از مراحل سخت استاندارد سازی عبور کرده است. این گواهینامه برای سازندگان این دستگاه ها همیشگی نبوده و همواره مورد بررسی قرار میگیرد. تمامی دستگاه های تصفیه آب فرآب کالا دارای این گواهینامه هستند.

دستگاه تصفیه آب چی بخریم خوبه؟

 یافتن پاسخ به این سوال نیاز به کمی تحقیق دارد، دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای باشد؟ یا کدام برند باشد؟ کمی تردید ایجاد می کند. هر چند می توان با مشاوران مجرب و همواره آنلاین فرآب کالا مشورت نمود و بهترین را انتخاب کرد اما بد نیست به مقایسه زیر نیز نگاهی بیندازید:

برندهای سافت واتر و cck  همواره جز بهترین برند های تایوان بوده و هستند. برند ادنسه نیز مونتاژ ایران است که چیزی از دستگاه های خارجی کم ندارد و میتوان مدل 8 فیلتر آن را با مدل های 10 مرحله ای خارجی یکی دانست. فرآب کالا تمامی دستگاه را گارانتی میکند. میزان ظرفیت  هر سه مدل به اندازه مصرف خانوار بوده و نیاز نیست نگران ظرفیت آب تصفیه شده باشید تنها مقدار عددی ظرفیت cck  از سافت واتر و سپس ادنسه بیشتر است. جنس بدنه cck استیل ضد زنگ است و خب این نکته میزان مقاومت بدنه را در برابر پوسیدگی افزایش می دهد. در سایر موارد معمولا تفاوت چندانی در میان برند ها وجود ندارد.

 

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی فرآب کالا

خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی نیاز  اساسی برای صنایع مختلف و کارخانه ها هستند . دستگاه تصفیه آب صنعتی به دلیل پرقدرت بودن و مقدار آب زیادی که می توانند برای شما تصفیه کنند، صنعتی نام گرفته اند. این دستگاه ها به دلیل قدرت بالا در کشاورزی، صنعت، کارگاه های بزرگ و کوچک، کارخانجات، صنایع فولاد و پتروشیمی و... استفاده می شود البته بنا به مقدار نیاز هر مکانی از انواع مختلف آن ها استفاده می کنند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از فرآب کالا

دستگاه های تصفیه آب صنعتی باعث صرفه جویی در هزینه ها مصرفی صنایع مختلف خواهد شد. فرآب کالا عالی ترین گزینه برای یک خرید با اطمینان است.

 

خرید فیلتر های دستگاه تصفیه آب

تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب با توجه به میزان استفاده از ان ها و کیفیت آب هر منطقه قابل گریز نیست . استفاده از فیلترهای نا مرغوب علاوه بر خراب شدن و کاهش کارایی دستگاه تصفیه آب باعث بروز بیماری های مختلف نیز میشود. فیلتر های بسیار با کیفیت و با قیمت عالی مرکز فرآب کالا متخصص در زمینه تصفیه آب سلامت شما و کیفیت آب آشامیدنی را بعد تعویض فیلتر تضمین خواهد کرد.

 

خرید فیلتر یخچال

خرید فیلتر یخچال یک روش عالی و به صرفه برای در دسترس بودن ای تصفیه شده در هر لحظه خواهد بود. یک فیلتر یخچال خوب می تواند تا حد بسیار زیادی آلودگی های موجود در آب را حذف کند. فقط دقت داشته باشید چه نوع فیلتری و از کجا  تهیه می کنید. فیلتر های یخچال فرآب کالا از بهترین برند های موجود در بازار بوده و علاوه بر کیفیت آب آشامیدنی موجب کاهش طول عمر یخچال شما نخواهد شد.

 

خرید قطعات دستگاه  تصفیه آب از فرآب کالا

خرید انواع قطعات دستگاه های تصفیه اب خانگی و صنعتی و تعویض به موقع این قطعات ضامن کارایی و طول عمر بیشتر دستگاه خواهد بود به علاوه باعث می شود شما همواره کیفیت خوبی از اب تصفیه شده را تجربه کنید. برعکس عدم تعویض به موقع یا استفاده از قطعات نا مرغوب نه تنها دستگاه شما را خراب خواهد کرد، تاثیر نا مطلوبی بر سلامت آب خواهد داشت. خرید قطعات دستگاه تصفیه آب فرآب کالا شما از جست و جوی برای یافتن بهترین ها بی نیاز خواهد کرد.

 

 سخن پایانی

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی و لوازم جانبی آن ها و مواجه شدن با انواع برند و قیمت تردید را برای انتخاب به مشتری القا میکند. یافتن مرکز معتبر که تمامی کالاهای خود را با اطمینان گارانتی می کند و با ارائه خدمات پس از فروش و قیمت مناسب به حقوق مشتری احترام می گذارد کمی سخت است .

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از فرآب کالا

 

فرآب کالا با داشتن تمامی آپشن های گفته شده برای رفاه حال همه اقدام به عرضه اینترنتی تمامی محصولات خود نموده است تا در هر کجا هستید به راحتی بتواند خریدی آسوده را تجربه کنید.

منبع: فراب کالا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها