دبیر فدراسیون ورزش‌های روستایی

فعالیت ۸ هزار خانه ورزش روستایی در کشور

دبیر فدراسیون ورزش‌های روستایی گفت: ۱۵۱ خانه ورزش روستایی مربوط به استان البرز است که با ۱۰ باب خانه ورزش روستای امروز افتتاح می شود و شمار این خانه‌ها به ۱۶۱ ورزش خانه روستایی می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۷۴۷۸۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

نژاد فصیحی در مراسم تجهیز ۱۰ باب خانه وررش روستایی البرز در شهرستان نظرآباد افزود: در جهت توسعه ورزش روستایی و کشف استعداد‌هایی که مد نظر بوده فدراسیون ورزش روستایی اقدامات موثری داشته است، سال گذشته برای اولین بار المپیاد خانه‌های ورزش روستایی در کشور صورت گرفت.


دبیر فدراسیون ورزش‌های روستایی گفت: نیمه دوم مرداد امسال دومین المیاد خانه‌های ورزش روستایی را داریم در پنج رشته ورزشی تنیس روی میز، پینگ‌پونگ، دارت، شطرنج و فوتبال روی میزی که در خانه‌های ورزشی روستایی به رقابت می‌پردازند را داریم و مسابقات در سطح بخش، شهرستان، استان و ملی است که در نهایت تیم منتخب انتخاب می‌شود.


در این مراسم نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ، مدیرکل ورزش و جوانان، رییس اداره ورزش و جوانان، رییس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی البرز و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های غرب استان البرز حضور داشتند.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها