تماشاخانه سیار کانون

استقبال اهالی فردیس از تماشاخانه سیار کانون

اهالی فردیس کرج با حضور در پارک تندرستی از تماشاخانه سیار استقبال کرده و از نمایش آش سنگ و دیگر فعالیت‌های فرهنگی این تماشاخانه دیدن کردند.
کد خبر: ۱۳۷۳۸۸۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

در پنجمین حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان البرز،  با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و شهرداری فردیس، میزبان اهالی این شهر بود .

اجرای نمایش  عروسکی آش سنگ به کارگردانی «زهرا مریدی»، بر اساس کتابی به همین نام از روبرت ژیرو و ترجمه‌ مصطفی سلیمی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسابقه و سرگرمی از برنامه‌های اجرا شده از سوی این تماشاخانه برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان بود.

http://jamejamonline.irگفتنی است تماشاخانه سیار کانون قصد دارد با همراهی و همکاری مسوولان استانی و شهرستان ها ؛ پس از چند سال محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، تابستانی به یادماندنی را در قالب طرح «عید تا عید» برای کودکان و نوجوانان به همراه بزرگسالان در گوشه و کنار مناطق مختلف کشور فراهم کند؛  بنابراین کودکان و نوجوانان  و خانواده‌های آنان با حضور در محل‌های تعیین شده می‌توانند علاوه بر دیدن یک تئاتر زنده از برنامه‌های فرهنگی دیگر نیز بهره‌مند شوند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها