CGKOK بهشت طراحان گرافیک

یک پله بالاتر در طراحی گرافیکی حرفه ای، طراحان گرافیک از این به بعد می توانند ساده تری و سریعتر پروژه ها و ایده های خلاقانه گرافیکی را طراحی و اجرا کنند. با حضور یک منبع تخصص طراحی گرافیکی امروز سایت CGKOK بهشت طراحان گرافیک است.
کد خبر: ۱۳۷۳۴۲۵

یک پله بالاتر در طراحی گرافیکی حرفه ای، طراحان گرافیک از این به بعد می توانند ساده تری و سریعتر پروژه ها و ایده های خلاقانه گرافیکی را طراحی و اجرا کنند. با حضور یک منبع تخصص طراحی گرافیکی امروز سایت CGKOK بهشت طراحان گرافیک است.

 

طراحی گرافیکی

طراحی گرافیکی (Graphic design) امروزه بخش جدا نشدنی از تمامی جنبه های زندگی ماست و اگر امروزه دنیای زیبا تر و جذاب تری داریم بخشی زیادی از آن را مدیون طراحان گرافیک هستیم که در اوج خلاقیت و هنر شکل زیباتری از زندگی را طراحی می کنند. طراحان گرافیک برای دستیابی به ایده های به روز و خلاقانه و افزایش سرعت در طراحی از منابع آماده گرافیکی استفاده می کنند. دسترسی به یک آرشیو بزرگ و کامل از منابع آماده و از پیش طراحی شده برای طراحان بسیار مهم و ضروری است، سایت CGKOK در ایران این آرشیو بزرگ ابزارهای آماده طراحی را برای همه طراحان گرافیک ایران آماده دریافت کرده است.

 

آشنایی با CGKOK.COM

سایت سیجی کوک یکی از به روز ترین منابع دانلود فایل های و ابزار های آماده گرافیکی، فیلم سازی، تدوین، جلوه های ویژه و طراحی سه بعدی است و با هدف ارائه بزرگترین آرشیو CG و ابزار های طراحی در ایران کار خود را شروع کرده است، از این پس طراحان گرافیک و هنرمندان حوضه CG و هنرهای دیجیتال می توانند در سیجی کوک به حرفه ای ترین منابع آماده گرافیکی و فیلم سازی دنیا دسترسی داشته باشند.

 

بزرگترین آرشیو دانلود فایل های گرافیکی

بخش های مختلفی در سیجی کوک برای دانلود و دسترسی به منابع گرافیکی در اختیار طراحان می باشد که پیشنهاد می کنم در گوگل CGKOK را سرچ کنید و از نزدیک این بخش ها را بررسی کنید، در ادامه تعدادی از دسته بندی های مهم را به شما معرفی می کنیم.

 

طرح لایه باز و PSD فتوشاپ

یکی از بخش های کاربردی برای فتوشاپ ، فایل های لایه باز با فرمت PSD از به روز ترین منابع گرافیک دنیا است، می توانید جدید ترین ایده های طراحی گرافیکی در فتوشاپ را به صورت لایه باز از این بخش دانلود کنید. همچنین از بخش ابزار فتوشاپ می توانید با دانلود مجموعه اکشن فتوشاپ به آرشیو بزرگی از اکش های آماده فتوشاپ دسترسی داشته باشید، استایل فتوشاپ، افکت، کلیپ آرت و مواردی از این قبلی را دانلود کنید.

 

همچنین بخش براش فتوشاپ سیجی کوک که به یکی از آرشیو های براش حرفه ای فتوشاپ و یک سایت دانلود براش فتوشاپ اختصاصی و خلاقانه در ایران تبدیل شده است می تواند برای همه طراحان گرافیک در فتوشاپ کاربردی باشد.

 

دانلود وکتور

تصاویر وکتور حرفه ای یکی از بخش های مهم در طراحی گرافیک است و دسترسی به یک آرشیو بزرگ و کامل از طرح وکتور لایه باز آماده یکی از نیاز های ضروری طراحان گرافیک است، منابع بزرگی از وکتور آیکون و لوگو و بترن تا طرح های گل و بوته و کارکتر را در بخش دانلود وکتور می توانید دریافت کنید.

دانلود مجموعه اکشن فتوشاپ

 

دانلود موکاپ حرفه ای

استفاده از موکاپ برای ارائه ایده های طراحی یکی از شیوه های حرفه ای و خلاقانه است و دسترسی به آرشیو بزرگ از موکاپ آماده PSD که برای همه جنبه های طراحی گرافیکی موکاپ مناسب را ارائه دهد می تواند بسیار کاربردی باشد. با دانلود موکاپ از سیجی کوک به این آرشیو بزرگ MockUP دسترسی داشته باشید.

دانلود موکاپ حرفه ای

 

پروژه آماده افترافکت و پریمیر

تولید محتوای ویدیویی حرفه ای امروزه یکی از راههای کسب درآمد بالا برای طراحان گرافیک و فیلم سازان است، از شیوه های مختلفی می توان از ساخت ویدیو کسب درآمد کرد از تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی گرفته تا ساخت تیزر تبلیغاتی و ... استفاده از پروژه آماده افترافکت و پریمیر که یک قالب کامل ویدیویی را به صورت آماده در اختیار شما قرار می دهند می توانند بسیار به کار ساخت ویدیو شما کمک کنند. بخش دانلود پروژه پریمیر و افترافکت در سایت سیجی کوک یکی از بزرگترین آرشیو منابع آماده پریمیر و افتراافکت را در اختیار شما قرار می دهد.

 

افکت صوتی بدون کپی رایت

یکی از موارد مهم در تولید محتوای گرافیک، فیلم سازی، جلوه های ویژه و بازی سازی ،استفاده از آهنگ و افکت صوتی بدون کپی رایت است که یکی از بزرگترین آرشیو های افکت صوتی حرفه ای را در سایت سیجی کوک می توانید پیدا کنید.

 

منابع اختصاص بازی سازی و طراحی سه بعدی

sاخت و توسعه بازی های رایانه و طراحی سه بعدی حرفه ای یکی از منابع درآمدی با ارزش برای هنرمندان CG است، در بخش دانلود مدل سه بعدی سیجی کوک می توانید بزرگترین آرشیو آبجکت آماده سه بعدی ایران را در اختیار داشته باشید و از بخش پروژه آماده آنریل انجین و یونیتی به یکی از بزرگترین منابع آماده بازی سازی در ایران دسترسی داشته باشید.

 

CGKOK بهشت طراحان گرافیک

سایت CGKOK یکی از به روز ترین منابع دریافت ابزار های طراحی در ایران است و هنرمندان CG می توانند با کمک این سایت ساده تر، سریعتر و حرفه ای ترین پروژه های طراحی گرافیکی، فیلم سازی و بازی سازی را پیش برده و به آرشیو های حرفه ای روز دنیا دسترسی داشته باشند. پیشنهاد می کنم CGKOK را در گوگل جستجو کنید و آرشیو جذاب این سایت را بررسی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها