خرید انواع کتاب های پزشکی از فروشگاه انتشارات جعفری نوین

رشته پزشکی و شاخه های آن، یکی از مهم ترین رشته های جهان می باشد.
رشته پزشکی و شاخه های آن، یکی از مهم ترین رشته های جهان می باشد.
کد خبر: ۱۳۷۰۳۸۵

طبیعتا آن چه به دانشجوی یک رشته کمک می کند تا به موفقیت برسد، مطالعه کتاب ها و منابع معتبر و تخصصی هستند.

اگر شما هم دانشجوی رشته پزشکی هستید و به دنبال خرید کتاب های رشته خود هستید اما نمی توانید منابع موردنظرتان را پیدا کنید بهترین راه مراجعه به فروشگاه آنلاین انتشارات جعفری نوین به آدرس www.jafaripub.com است.

رشته پزشکی از جمله رشته هایی است که کتاب های بسیاری برای آن تالیف شده اند. البته مطالعه تمامی این کتاب ها قطعا از توان هر شخصی خارج است؛ لذا بهتر است تا کتاب هایی را مطالعه کنید که بیشتر در حوزه تخصصی شما بوده و مفاهیم کاربردی تری دارند.

از همین رو، دو کتاب مهم در رشته پزشکی را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین اگر دغدغه خرید کتاب های پزشکی خود را از یک فروشگاه معتبر دارید، ما به شما انتشارات جعفری نوین را معرفی می کنیم.

خرید کتاب جنین شناسی لانگمن از انتشارات جعفری نوین

خرید انواع کتاب های پزشکی از فروشگاه انتشارات جعفری نوین

پزشکان رشته پزشکی برای آشنایی با بارداری و زایمان که در زندگی همه بانوان امری طبیعی به شمار می‌رود، باید کتاب جنین شناسی لانگمن که بهترین کتاب برای آشنایی با بارداری و زایمان است را مطالعه کنند.

اگر شما هم به عنوان دانشجوی رشته پزشکی به دنبال این کتاب تخصصی هستید، می‌توانید مستقیما به سایت انتشارات جعفری نوین مراجعه کرده و این کتاب را تنها با یک کلیک و به ساده‌ترین شکل ممکن خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید؛ اینگونه دیگر مجبور نیستید زمان و هزینه خود را برای خریداری این کتاب به هدر دهید.

کتاب جنین شناسی لانگمن به این دلیل، به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های آشنایی با بارداری شناخته شده است که نمودارها با تصاویر بالینی ادغام شده است و ترکیب این موارد این کتاب را به مجموعه‌ای منسجم و عالی تبدیل کرده است.

تمامی ترجمه های کتاب فیزیولوژی گایتون و هال در انتشارات جعفری نوین

کتاب فیزیولوژی گایتون یکی دیگر از کتاب هایی است که هر دانشجوی پزشکی، لازم است تا آن را مطالعه کند. در فیزیولوژی پزشکی میان علوم پایه و بالینی ارتباط برقرار شده و اصولی لازم و ضروری برای مطالعه علم پزشکی دارد. این کتاب توسط آرتور گایتون و استاد وی یعنی جان هال، رئیس بخش فیزیولوژی و بیوفیزیک و معاون ارشد تحقیقات قلبی، عروقی، کلیوی در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی، نوشته شده است. بیان این کتاب بسیار شفاف و واضح بوده و بیشتر بر مطالب مرتبط با بخش بالینی و پیش بالینی تمرکز دارد. در این کتاب بخش هایی از مطالب، که دارای محتوای مهم تری هستند، با فونت درشت تر و بزرگ تری نوشته شده اند. همچنین اطلاعاتی که تکمیل کننده هستند، مانند کیس های بالینی، دارای فونت کوچک تری می باشند. چنین شیوه تالیف بی نظیری و البته مطالب بسیار تخصصی و مفیدی که در این کتاب به کار رفته اند، این کتاب را به یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان، در میان دانشجویان پزشکی تبدیل کرده است.

انتشارات جعفری نوین بهترین گزینه برای خرید کتاب های پزشکی

خرید انواع کتاب های پزشکی از فروشگاه انتشارات جعفری نوین

هر کتاب پزشکی که به دنبال آن باشید از کتاب آناتومی گری گرفته تا فیزیولوژی گایتون و هال و ... را می توانید تنها با یک کلیک در سایت انتشارات جعفری نوین پیدا کرده و به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید. با مراجعه به فروشگاه انتشارات جعفری نوین به آدرس www.jafaripub.com دیگر نیازی نیست که راهی فروشگاه‌های کتاب شوید و زمان و هزینه زیادی صرف پیدا کردن کتاب های پزشکی مورد نظر خود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها