دبیر پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره گفت: از میان 51 اثر ارسالی به دبیرخانه، 9 اثر مجوز حضور در مرحله نهایی این جشنواره را به دست آورده اند.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۲۹

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، محمد سلیم کریمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های کردستان اظهار داشت: خوشبختانه پس از تجربه چهار دوره برگزاری موفق این جشنواره، امسال پنجمین دوره آن با حضور استان های کردستان، همدان، لرستان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام  در شهر دیواندره برگزار خواهد شد.

دبیر پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره گفت: گروه های مختلفی از استان های شرکت کننده با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره، خواستار حضور در این رویداد هنری شدند که درنهایت از میان 51 متن و 35 فیلم ارسالی، 9 اثر به مرحله نهایی راه یافتند و نیز 2 اثر دیگر بعنوان آثار ذخیره انتخاب شدند.

کریمی گفت: در بخش استند آپ کمدی با گستره کشوری تعداد 58 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت پس از بازبینی توسط هیات محترم داوران، تعداد 4 اثر برای مرحله نهایی جشنواره انتخاب شدند.

وی آثار راه یافته به جشنواره را شامل مرغ باغ هپروت به کارگردانی مهرداد کاووسی، دیباز به کارگردانی پویاحسنوند، قصه مردی که لب نداشت به کارگردانی زانیار اصلانی، کاش چشم نمی دید به کارکردانی پگاه معصومی و بساوایی به  کارگردانی بهرام حاج علی اکبری اعلام کرد.

دبیر پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره افزود: ملی به کارگردانی سعیدباغبانی، تیکی تاکا به کارگردانی محمدسلیمی، شانتاژ به کارگردانی عمران مرادی و سیاوش جدیدی، سلاخی به کارگردانی آزادمرادی از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره است.

کریمی در ادامه اظهار کرد: 2 اثر هیپوفیز و مضحکه در محکمه هم به عنوان آثار ذخیره انتخاب شده اند.

وی  تصریح کرد : پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره دهه آخر تیر ماه سالجاری در شهر دیواندره برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، بازبینی و داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی برعهده آقایان کامران جباری، حسین مرادی و زاهد زندی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها