سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تشریح کرد

تازه‌ترین اقدامات سازمان تعزیرات در پی افزایش اختیارات

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد که با رسیدگی‌های فوق‌العاده، یکی از شرکت‌های تولید نوشابه به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان جزای نقدی، یک شرکت تولید ماکارونی به پرداخت ۳۸۰ میلیارد تومان و یک شرکت تولید پوشک بچه نیز به پرداخت ۲۱۰ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۱۳۶۷۵۸۴
به گزارش جام جم آنلاین، محمدعلی اسفنانی در رابطه با افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی در پی درخواست رئیس این سازمان از سران قوا و ایفای نقش فعال در کنترل و تنظیم بازار گفت: همان‌طور که در رئیس سازمان تعزیرات بار‌ها گفته‌اند ایراداتی در سیستم اجرایی سازمان تعزیرات وجود داشت و مقرراتی دست‌وپاگیر برای سازمان تعریف شده بود یا برخی از اختیارات سازمان تعزیرات حذف شده بود که با مصوبه سران قوا برگردانده شد که جزئیات این اختیارات را در یک نشست خبری به اطلاع عموم می‌رسانیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات در پاسخ به سوالی در خصوص رسیدگی به پرونده‌های کلان تخلفات که تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر بازار دارند نیز گفت: برخی از شعب ما چه در تهران و چه در شهرستان‌ها ماموریت پیدا می‌کنند که به پرونده‌های کلان در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی کنند. مصداق این رسیدگی نیز رسیدگی به تخلف یکی از شرکت‌های تولید نوشابه بود که ظرف ۲۴ ساعت به شکایت از این شرکت رسیدگی شد و به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. هم‌چنین یک شرکت تولید ماکارونی نیز به پرداخت ۳۸۰ میلیارد تومان و یک شرکت تولید پوشک بچه نیز به پرداخت ۲۱۰ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند که، چون رای‌های آن‌ها فعلا قطعی نشده و بدوی هستند نمی‌توانیم اسامی شرکت‌ها را اعلام کنیم.

احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات پیش از این اعلام کرده بود که شعب ملی سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به تخلفات مهم، کلان و تاثیرگذار در حوزه بازار تشکیل شده است که ۲-۱ روزه به تخلفات تاثیرگذار در حوزه بازار رسیدگی کنند.
 
منبع: ایسنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها