رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری مراسم اهدای سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۶۹

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، سید کمال حسینی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال گسترده اصحاب رسانه خصوصا خبرنگاران فعال در خبرگزاری‌های کردستان از فراخوان سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس گفت: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش به دبیرخانه ارسال شده بودند مورد داوری قرار گرفتند.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته توسط دبیرخانه، داوری این مرحله نیز توسط اساتید برجسته حوزه روزنامه‌نگاری کشور و مورد تایید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت.

حسینی گفت: با هدف ترغیب خبرنگاران فعال در رسانه های کردستان برای تولید آثار حرفه ای و ایجاد رقابتی مثبت در این بین، هر دوره ضمن معرفی و تقدیر از سه اثر برتر، جایزه نقدی، تندیس زرین و لوح تقدیر به شاخص ترین اثر ارسالی به انتخاب هیئت داوران اهدا می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج بیان داشت: در این رقابت رسانه ای، خبرنگاران، روزنامه نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال نمایند.

وی گفت: جایزه قلم به صورت مستمر و در یک رقابت آزاد و حرفه ای به انتخاب هیئت داورانی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها اهدا می شود.

حسینی به برگزاری مراسم اهدای سومین دوره جایزه اشاره کرد و افزود: در این مراسم اصحاب رسانه، مدیران استانی و جمعی از اساتید دانشگاهی حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها