معرفی گیربکس SEW اس ای دبلیو آلمان

گیربکس sew یکی از برندهای بین المللی معتبر است که خدمات کامل و تخصصی خود را در سراسر جهان ارائه می کند. این گیربکس متعلق به کشور آلمان است و قدمت قابل توجهی دارد. گیربکس اس ای دبلیو از گذشته دور تا روزگار کنونی همواره بر روی نقاط ضعف و قوت خود کار کرده و توانسته برند SEW را به عنوان برترین تولید کننده گیربکس در جهان معرفی نماید.
کد خبر: ۱۳۶۲۴۶۰
گیربکس SEW اس ای دبلیو آلمان
گیربکس sew آلمان
 
 
همان طور که می دانید وجود گیربکس ها بخش اعظمی از کارایی ماشین آلات، بالابرها، جرثقیل ها و... را تامین می کند. در واقع اگر گیربکس مناسبی برای راه اندازی تجهیزات صنعتی انتخاب نشود، عملاً هیچ گونه صنعتی نیز راه اندازی نخواهد شد.

وجود گیربکس و موتور گیربکس SEW میزان قدرت جا به جایی، بالابری و کارایی دستگاه های مختلف را مشخص می کند. این در حالی است که بیشتر صنایع در هنگام خرید تجهیزات همواره تمایل به کارکرد قدرتی آن دارند. در چنین شرایطی انتخاب یک گیربکس می تواند گزینه بی بدیل و بسیار موثر باشد. پیش از انتخاب و خرید گیربکس sew بهتر است ابتدا اطلاعات لازم را در مورد آن به دست آورید. سعی ما بر این است که در ادامه این مقاله شما را با ویژگی های گیربکس شافت مستقیم و کرانویل پینیون آشنا کنیم.


دلیل شهرت گیربکس sew چیست؟


گیربکس SEW در بازارهای صنعتی سراسر دنیا توانسته به شهرت خاصی دست پیدا کند. حال باید دید گیربکس اس ای دبلیو نسبت به سایر گیربکس ها دارای چه ویژگی هایی است. در این مطلب قصد داریم برخی از ویژگی های گیربکس SEW را به شما معرفی کنیم.

توجه داشته باشید یکی از ویژگی های اصلی گیربکس SEW میزان مقاومت قابل توجه آن هاست. یکی از دلایل مقاومت بالا استفاده از متریال با کیفیت در ساخت گیربکس می باشد.

گیربکس SEW انواع مختلفی دارد که هرکدام جهت انجام امور صنعتی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا به دلیل گشتاور بالایی که گیربکس SEW دارد مورد توجه بیشتر صنعتگران قرار می گیرد. گیربکس SEW به دلیل مقاومت و استحکام بالا از طول عمر قابل توجهی برخوردار است.


معرفی انواع گیربکس SEW موجود در نمایندگی


همانطور که قبلا هم گفتیم شرکت SEW آلمانی انواع گیربکس را در مدل های مختلف طراحی، تولید و روانه بازار می کند. هر کدام از مدل های گیربکس SEW دارای سری های متفاوتی است که از لحاظ مشخصات فنی با یک دیگر فرق دارند.

گیربکس شافت مستقیم یا هلیکال
 
گیربکس کرانویل پینیون یا شافت از بغل
 
آویز یا شافت موازی
 
دور متغیر
 
حلزونی
 
خورشیدی
 
صنعتی


چرا خرید گیربکس SEW از اهمیت بالایی برخوردار است؟


همانطور که می دانید نقش گیربکس sew در ابزارآلات، ماشین آلات و تجهیزات مختلف صنعتی بسیار حیاتی و ضروری است. هر گونه آسیب جزئی و کلی در این نوع قطعات می تواند صدمات مالی و جانی به مراتب بیشتری را به همراه داشته باشد. از طرفی نبود این قطعات در تجهیزات صنعتی می تواند منجر به توقف کار در مجموعه‌های مختلف صنعتی شود. به دلیل اینکه پس از خرید گیربکس با خسارات مالی و احیانا جانی بر نخوریم بهتر است تا قبل از خرید گیربکس حتما کمی تحقیق کنیم. اگر در هنگام کار به مشکل خورد گیربکس قابل تعمیر باشد.

اگر می خواهید که پس از مدتی کار با گیربکس دچار توقف روند کاری خود نشوید. یک گیربکس مطمئن و تایید شده جهانی را خریداری کنید. گیربکس SEW که ساخت کشور آلمان است یکی از برترین گیربکس در بازار صنعتی محسوب می شود. اگر صاحب کارخانه و یا کارفرمای یک کارگاه کوچک هستید و در ایران به دنبال نمایندگی گیربکس SEW می گردید در ادامه همراه ما باشید تا نمایندگی گیربکس SEW را به شما معرفی نماییم.
مشخصات فنی گیربکس شافت مستقیم
مشخصات فنی گیربکس شافت مستقیم
 


مشخصات فنی گیربکس شافت مستقیم یا هلیکال


گیربکس شافت مستقیم را در بازارهای صنعتی با نام گیربکس هلیکال نیز می شناسند. توان موتور گیربکس شافت مستقیم به اندازه قابل توجهی بالاست. توان الکتروموتور گیربکس SEW را تا ۹۰ کیلووات تخمین زده اند. همچنین نسبت تبدیل دور در این نوع گیربکس ها به 27001 می رسد.


آشنایی با انواع سری گیربکس شافت مستقیم


همانطور که قبلا اشاره کردیم گیربکس SEW در مدل ها و سری های مختلفی طراحی و تولید می شود که هر کدام از آنها در صنایع مخصوص خود کاربرد دارد. در ادامه شما را با انواع سری های مختلف گیربکس شافت مستقیم یا همان هلیکال آشنا می نماییم:

سری :R این سری از گیربکس های شافت مستقیم از نوع پایه دار است و به صورت افقی نصب شده و در مدل های ترمز دار و بدون ترمز به بازار عرضه می شود.
 
سری :RF این سری از گیربکس های شافت مستقیم از نوع فلنچ دار بوده و به صورت عمودی نصب می شود و مثل مورد قبلی دارای مدل های ترمز دار و بدون ترمز است.
 
سری:RX این سری از گیربکس های شافت مستقیم از نوع پایه دار است و به صورت افقی نصب می شود و تنها فرقی که با سری R دارد این است که به صورت تک طبقه ای عرضه می شود.
 
سری :RXF این سری از گیربکس های شافت مستقیم نیز به صورت فلنچ دار است و به صورت افقی نصب می شود و به صورت تک طبقه عرضه می شود.
گیربکس کرانویل پینیون
گیربکس کرانویل پینیون
 


گیربکس کرانویل پینیون چه ساختاری دارد و عملکرد آن به چه صورت است؟


در ساخت گیربکس کرانویل پینیون تعدای چرخ دنده هلیکال به همراه کرانویل و پینیون یک زاویه 90 درجه می سازند. در واقع پینیون یک نوع محور برای برقراری ارتباط مستقیم با موتور گیربکس است. بخش بالایی پینیون از دنده های مارپیچی می باشد.

گیربکس کرانویل پینیون از بخش پایینی خود حرکت چرخشی موتور را می گیرد و از بخش دنده مارپیچ و مخروطی خود این حرکت را به کرانویل انتقال می دهد. در اصل کرانیول نوعی چرخ دنده است که در لبه های آن دنده های مارپیچ و مخروطی شکل قرار دارد که این دنده ها با دنده های پینیون درگیر می شوند و با محور خروجی گیربکس ارتباط دارند. می توان گفت گیربکس کرانویل پینیون نقش هماهنگی جهت کاهش سرعت و ایجاد چرخش نود درجه ای در مسیر گشتاور است.
 
تفاوت گیربکس هلیکال و کرانویل پینیون
تفاوت گیربکس هلیکال و کرانویل پینیون
 

بخش ورودی گیربکس کرانیول پینیون دارای دو حالت رایج است:

حالت اول که در شکل هالو شافت است در این نوع حالت الکتروموتور به صورت مستقیم روی گیربکس ها کوپله می شود.
 
حالت دوم نیز به صورت شافت دار است در این حالت چگونگی وصل شدن موتور و گیربکس به صورت چرخ زنجیر، چرخ تسمه یا کوپلینگ انجام می شود.

گیربکس کرانویل پینیون چه ویژگی های بارزی دارد؟

خرید و استفاده از گیربکس های کرانویل پینیون مزیت هایی دارد که در ادامه به مهمترین ویژگی های این محصول پر کاربرد خواهیم پرداخت:

دارای شافت ورودی و خروجی در مدل هالو شافت
 
دارای شرینک دیسک و مونتینگ شافت
 
انتقال کردن گشتاور با زاویه نود درجه
 
امکان تحمل فشار بالا
 
ایجاد گشتاور بالا
 
امکان فعالیت با صدای پایین
 
دارای اصطکاک پایین
 
راندمان کاری بالا و مناسب
 
داشتن توان بسیار بالا و در عین حال اندازه کوچک
 
وزن پایین در مقایسه با دیگر گیربکس های صنعتی
 
چرخ دنده هلیکالی
 
عدم تمرکز و توجه دقیق بر روی عملیات حرارتی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها