خدمات مدافعان سلامت به کیشوندان و گردشگران نوروزی را درخور تقدیربود

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش خدمات مدافعان سلامت به کیشوندان و گردشگران نوروزی را درخور تقدیر برشمرد.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش خدمات مدافعان سلامت به کیشوندان و گردشگران نوروزی را درخور تقدیر برشمرد.
کد خبر: ۱۳۶۰۹۵۹

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رئیس مرکز توسعه سلامت کیش خدمات مدافعان سلامت به کیشوندان و گردشگران نوروزی را درخور تقدیر برشمرد.

 

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ضمن تقدیر از خدمات کلیه پرسنل مرکز توسعه سلامت کیش خصوصا در ایام نوروز گفت: در طرح بسیج سلامت نوروزی 1184مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و1279 اماکن عمومی مورد بازرسی بازرسان بهداشت محیط کیش قرار گرفته و به 2597نفر ازگردشگران وکیشوندان خدمات بهداشتی درمانی ارائه شده است.

 

دکتر رضانیا با اشاره به اینکه اماکن عمومی از جمله کانون‌های اصلی برای احتمال ابتلا به کرونا است گفت: بدین منظور بازرسان بهداشت محیط کیش بصورت دو شیفت و با تمام توان ازاین مکانها و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و ...بازدید کردند.

 

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: براساس برنامه ریزیهای انجام شده از 25 اسفند ماه سال گذشته تا15 فروردین 1401 در مجموع تعداد2463 مورد بازدیدهای بهداشتی و پروتکلی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و خدماتی توسط بازرسان بهداشت محیط کیش انجام شده و در این مدت به 42 مورد شکایات رسیدگی گردید.

 

دکتر رضانیا گفت: 365مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی، 17 مورد نمونه برداری مواد غذایی و ارسال به آزمایشگاه ،754 مورد سنجش مواد غذایی با وسایل پرتابل ،30 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی، و صدور 272 کارت تندرستی صادر شده که جای تقدیر و خداقوت دارد.

 

دکتر رضانیا همچنین ضمن قدردانی از تلاش های همکاران بخش های بهداشتی و درمانی در ایام نوروز افزود: از 25اسفند 1400 تا 15فروردین 1401 تعداد 926نفر ، برای دریافت خدمات بهداشتی به مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی و پایگاه های صدف و سحر مراجعه کردند.

 

وی با اعلام اين خبر افزود: در این مدت 473 نفر مراجعه به مطب،75 نفر مراجعه به دندانپزشکی ، 337نفر مراجعه به آزمایشگاه داشته و از خدمات بهداشتی درمانی این مرکز استفاده کردند.

 

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با تقدیر از تلاش و پیگیری های شبانه روزی مدافعان سلامت مرکز توسعه سلامت کیش در راستای مدیریت کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افزود : از 25اسفند 1400 لغایت 15فروردین 1401در راستای اجرای این طرح تزریق 1416دز واکسن در تالار شهر، پیگیری57 نفر افرد کرونا مثبت و پیگیری 150 نفر افراد در تماس با بیماران مثبت از اهم فعالیتهای مدافعان سلامت است که به انجام رسید.

 

دکتر رضانیا با اشاره به فعالیت همه بخش ها در تعطیلات نوروزی خاطر نشان کرد: ازآغاز طرح نوروزی پرسنل خدوم مرکز توسعه سلامت کیش در ایام تعطیل و غیر تعطیل در دو نوبت صبح و عصر تمام توان خود را بکار گرفته تا بهترین خدمات در بخش های مختلف به مردم و گردشگران ارایه شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها