پیگیری حقوق عامه براساس منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تشریح کرد:

پیگیری حقوق عامه براساس منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»

از هر گونه عادی انگاری در خصوص کرونا و شیوع این ویروس در سطح اماکن عمومی خراسان رضوی با قاطعیت جلوگیری می‌شود.
از هر گونه عادی انگاری در خصوص کرونا و شیوع این ویروس در سطح اماکن عمومی خراسان رضوی با قاطعیت جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۲۴
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بر لزوم تشدید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تاسیات گردشگری این استان تاکید و بیان کرد: از هر گونه عادی‌انگاری در خصوص کرونا و شیوع این ویروس در سطح این اماکن عمومی با قاطعیت جلوگیری می‌شود. 
یوسف بیدخوری "نشست بازرسان تاسیسات گردشگری" در مشهد با موضوع تشدید نظارت برای آمادگی در مقابله با ویروس کرونا و استقبال از زائران و گردشگران نوروز۱۴۰۱ افزود: کیفیت و استانداردهای بالای ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری خراسان رضوی نتیجه تلاش مالکان، مدیران، بهره‌برداران و نظارتهایی است که بطور مستمر صورت می‌گیرند. 
 
وی گفت: امیدواریم نوروز۱۴۰۱ مقدمه ورود به دوران پسا کرونا و رونق گردشگری باشد البته برای ارائه خدمات مطلوب و سفر ایمن رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از عادی انگاری کرونا در تاسیسات گردشگری مورد تاکید است.
 
بیدخوری افزود:با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و پیش‎ بینی حضور زائران در مشهد استفاده از ظرفیت واحدهای اقامتی مد نظر است به همین دلیل تلاش می‌شود تا نوروز واحدهایی که در دوران کرونا تعطیل شده‌اند مجدد بازگشایی شوند و استفاده از این ظرفیتها جهت اسکان زائران و گردشگران در اولویت قرار دارد.
 
وی ادامه داد: بازرسان دو نوبت تا نوروز تاسیسات گردشگری را بازدید خواهند کرد که در مرحله اول اشکالات و نواقص را یادآوری کرده تا در طی یک ماه پیش رو برای رفع آن اقدام نمایند و در مرحله بعدی با رصد کردن رفع مشکلات قبلی شرایط لازم برای میزبانی شایسته از زائران و گردشگران فراهم شود.
 
نوروز۱۴۰۱، مراقبت بجای محدودیت کرونایی
فرماندار مشهد نیز در ادامه "نشست بازرسان تاسیسات گردشگری" خادم‌‎ الرضا بودن را افتخار توصیف و بیان کرد: برای نوروز۱۴۰۱ بنا براین نیست که به دلیل کرونا محدودیت ایجاد کنیم بلکه قرار است با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی مراقبت صورت گیرد. 
 
محسن داوری افزود:با توجه به هم‌ زمانی ماه شعبان و نوروز۱۴۰۱ ملت شریف ایران و مسلمانان سراسر دنیا رغبت بیشتری برای پابوسی حضرت رضا(ع) دارند و ما وظیفه داریم که زمینه را برای خدمات‌رسانی شایسته به زائران فراهم کنیم.
 
وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا زمینه زیارتی با عشق، عمیق و به‎ دور از هر گونه دغدغه برای زائران و مجاوران فراهم شود.
 
سرپرست اداره‌ میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان مشهد هم گفت: طرح تحول نظارت بر تاسیسات گردشگری استان طی سال جاری با رویکرد تعاملی و همکاری با تشکل‌های گردشگری آغاز شده است.
 
حسین امیرکلالی افزود: حفظ حقوق زائران و مسافران و فراهم کردن محیط امن و به دور از هر گونه دغدغه برای اقامت زائران مهم‌ترین اولویت این طرح است.
 
وی ادامه داد:بازرسی از تاسیسات گردشگری به صورت مستمر یا دوره‌ای، تلفیقی با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی انجام خواهد شد.
 
امیرکلالی گفت: بازرسان بر عملکرد هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیران، خانه‌مسافرها، و دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع‌های بین راهی و اقامتگاه‌های بین‌ راهی نظارت خواهند کرد.
 
"نشست بازرسان تاسیسات گردشگری" در مشهد با حضور بازرسان تشکلهای گردشگری، مدیران، مالکان، بهره‌برداران تاسیسات گردشگری، کارشناسان، بازرسان مرکز بهداشت خراسان رضوی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دستگاههای همکار در طرح تشدید نظارت برگزار شد. 
 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد و  مدیرکل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی از دیگر مسوولان حاضر در این نشست بودند که با حضور آنها از بازرسان تاسیسات گردشگری این استان قدردانی شد. ع دستی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها