طرح های قابل افتتاح در جهاد کشاورزی استان اردبیل در اواخر سال 1400

طرحهای قابل افتتاح سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل با 33 طرح در بخش های  تولیدی، اقتصادی، صنایع تبدیلی وگلخانه ای و  با سرمایه گذاری ۳۵۱۰ میلیارد ریال و با اشتغالزائی ۲۷۷ نفر است
کد خبر: ۱۳۵۵۱۸۸
مهندس نیک شاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل  در خصوص طرحهای قابل افتتاح در بخش کشاورزی در سال 1400 گفت: طرحهای قابل افتتاح سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل با 33 طرح در بخش های  تولیدی، اقتصادی، صنایع تبدیلی وگلخانه ای و  با سرمایه گذاری ۳۵۱۰ میلیارد ریال و با اشتغالزائی ۲۷۷ نفر است که در بخش نگهداری و سردخانه سیب زمینی در دو مورد با میزان سرمایه ثابت 200 میلیارد ریال، موجب اشتغال 11نفر در این بخش شده است. همچنین در بخش تولید و بسته بندی و فرآوری،  با 8 مورد، جمع سرمایه ثابت 689میلیارد ریال بوده که زمینه اشتغال برای 75 نفر را ایجاد کرده است.
وی در ادامه از پروار بندی بره و گوساله گفت و افزود: پروار بندی بره و گوساله  در 4 مورد در جمع سرمایه ثابت 290 میلیارد ریال بوده و 75نفر در این زمینه مشغول کار می باشند.
همچنین در بخش تولید گوشت سفید با 3 مورد، جمع سرمایه ثابت آن 95 میلیارد ریال بوده که باعث اشتغالزایی 10 نفر شده است. و در بخش تولید گوشت قرمز در 3 مورد، جمع سرمایه ثابت 56 میلیارد ریال بوده و 9 نفر در این مجموعه مشغول کار هستند.
نیکشاد در پایان جمع سرمایه ثابت با 13 مورد، در بخش تولید ات گلخانه ای را بالغ بر 1445 میلیارد ریال دانست  که 82 نفر نیز در این بخش فعالیت می کنند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها