معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات پایانه بار اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۶۲
به گزارش جام جم انلاین لرستان: بهرام ستاری افزود: خدمات‌دهی مطلوب به فعالین حوزه حمل و نقل در استان لرستان از ضروریات می‌باشد که در این راستا دستگاه‌های اجرایی برای جهت رفع مشکلات پایانه بار اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: زحمات و تلاشهای رانندگان و سیستم حمل و نقل ایجاب می کند همه مسئولین در راستای مطالبات آنها اقدام اساسی را اجرایی کنند .
 
ستاری در بازدید از پایانه حمل بار خرم آباد تصریح کرد: هدف از بازدید آشنایی با نوع خدمات دهی و برطرف کردن مشکلات  که در صورت بی توجهی به آنها موانعی امنیتی به بار خواهد آمد.
 
وی گفت: چندین شرکت در حوزه حمل بار استان مشغول به فعالیت و در حال خدمات رسانی هستند که مهمترین این حوزه در پایانه حمل بار خرم آباد در حال فعالیت هستند .
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد:  در سال بیش از پنج و نیم میلیون تن حمل بار وجود دارد و بخش زیادی از خانوارهای استان سالهاست از این طریق امرار و معاش می کنند که میبایست به نیازهای آنها پاسخ دهیم .
 
وی گفت: استان لرستان شریان حیاتی به بنادر و هفت استان برخوردار کشور است که این خود یکی از ویژگیهای حائز اهمیت حوزه حمل و نقل لرستان است.
 
ستاری با بیان اینکه مشکلات پایانه بار با همکاری ادارات خدمات رسان رفع می گردد اظهار کرد: تجهیز و فراهم نمودن فضای پایانه به وضعیت مطلوب فرصتی مغتنم برای حمل و نقل لرستان است که منجر به جذب رانندگان در نقاط مختلف کشور می شود .
 
ستاری گفت: دستگاههای اجرایی استان در رفع مشکلات پایانه بار همت کنند که انجام این کارها اقدامی موثر و قابل قبولی در راستای توسعه و پیشرفت حمل و نقل جاده‌ای لرستان است.
 
وی در جمع بندی بازدید از پایانه بار افزود : شرکت برق استان در خصوص افزایش روشنایی و همچنین انتقال ترانس برق به داخل پایانه و شهرداری خرم آباد در خصوص تامین سطل های زباله محوطه همکاری لازم را با اداره کل راهداری استان انجام دهد .
 
ستاری همچنین راه اندازی دوربین های پایش تصویری و نصب کپسولهای آتش نشانی به جهت پیشگیری از هرگونه حوادث را ضروری عنوان کرد و گفت : با توجه به مطالبات شرکتهای حمل و نقل ،رانندگان و بهره بردار پایانه ، اداره کل راهداری استان ظرف یک ماه نسبت به راه اندازی دوربین ها و کپسول آتش نشانی اقدام نماید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها