ضرورت بکار گیری نیروهای تازه نفس برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: به کار گیری افراد و نیروهای تازه نفس، پر انگیزه، جویای انجام کارهای بزرگ در استان ضرورری است.
کد خبر: ۱۳۵۳۳۷۷
ضرورت بکار گیری نیروهای تازه نفس برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوریبه گزارش جام جم انلاین لرستان: حجت الاسلام احمد رضا شاهرخی افزود: به کار گیری افراد و نیروهای تازه نفس، پر انگیزه، جویای انجام کارهای بزرگ، خوش نام، دانا و توانا، مدیر، مدبر، متعهد و همچنین پیمانکاران و شرکت‌های خوش سابقه و دارای حسن شهرت از الزامات موفقیت برای اجرایی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: تلاش، وحدت و انسجام همه کارگزاران برای اجرایی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری فوق العاده مهم است و  اجرایی کردن چنین مصوباتی نیازمند پیگیری‌های خستگی ناپذیر در بیرون استان و درون استان است
 
امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: محقق شدن این مصوبات باید به اطلاع همه مردم برسد و وظیفه همه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، استاندار پیگیری گام به گام این مصوبات است.
 
 
حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: گرفتن مصوبات این سفر ، کاری است که باید با هماهنگی صورت گیرد زیرا جوانان ما آرزوهای از دست رفته را در این سفر جویا هستند و باید چهره غم آلود پدران و مادران این جوانان برطرف شود.
 
وی ادامه داد: داشته های ما در استان لرستان بیش از کاستی‌های ماست و اجرایی کردن این مصوبات را با تمام وجود دنبال خواهیم کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها