هیچ رویداد و سیاستی در منطقه بدون مشارکت ایران اسلامی حل نمی شود

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تمام دنیا جمع شدند تا کشور و محور مقاومت را شکست دهند اما نتوانستند و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۵۵۰۵۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: دشمن به دنبال فشار اقتصادی و عملیات روانی رسانه‌ای در کشور است که زیبایی های جمهوری اسلامی را زشت و زشتی های کشور را خوب جلوه دهد.
 
وی ادامه داد: ملت و دولت باید دست به دست هم دهند تا این فشار اقتصادی را با بکارگیری نیروهای نخبه، متخصص، پرانگیزه و  باطراوت به زانو درآورده و برطرف کنند.
 
امام جمعه خرم آباد بکارگیری تمام ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، کارآفرینی را مهم برشمرد.
 
وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و به نقطه ای رسیده است که تمام گزینه های روی میز  دشمن رنگ باخته اند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز به برکت خون شهدا هیچ رویداد و سیاستی در منطقه بدون مشارکت ایران اسلامی حل نمی شود.
 
 
امام جمعه خرم آباد با اشاره  به اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: راه اندازی کارخانه های تعطیل و نیمه فعال ازجمله کارخانه پارسیلون خرم‌آباد، ماشین سازی، صدر فولاد ، سیمان خرم آباد ، فولاد ازنا ، عظیم خودرو بروجرد و سایر کارخانجات و کارگاه های تعطیل و نیمه فعال در سطح استان از جمله اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها