معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز

آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از اجرایی شدن طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا با هدف مهار و پیشگیری از آن در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۳۶
آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرز، نور محمد فردی گفت: براین اساس ارایه و دریافت هرگونه خدمات در تمام مراکز دولتی، نهادها و مراکز عمومی، منوط به داشتن کارت تزریق واکسن است. 
وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیق و بهنگام توسط رسانه های مختلف و نقش آنها در بحرانی مانند همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ بر کسی پوشیده نیست.
معاون استاندار سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: امروزه نقش رسانه‌ها در جایگاه نمایندگان افکار عمومی در مهار و کنترل بحران ها از اهمیت ویژه برخوردار است.
فردی افزود: بهترین شیوه و رهبری در شرایط فوق العاده آن است که رسانه ها و مطبوعات  پس از نیاز سنجی و تجزیه و تحلیل شرایط بتواند بحران ها را مدیریت و کنترل کنند زیرا به طورمعمول همه افراد اطلاعات خود را از طریق رسانه ها وسایل ارتباط جمعی کسب می کنند.  
وی اضافه کرد: به طور معمول همه افراد اطلاعات خود را از طریق رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی کسب می کنند  ودر چنین شرایطی طبیعی است که وسایل ارتباط جمعی در بحران و مدیریت بحران نقش مهم و اساسی ایفا نمایند. 
فردی گفت: مدیریت اخبار رسانه از بخش‌های مهمی است که نقشی راهبردی در مدیریت بحران ایفا می‌کند.
رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز بیان داشت: طرح مدیریت هوشمند بیماری کووید۱۹ در پنج محور توسط ستاد ملی مدیریت کرونا تدوین شده و مرحله اول آن در روز یکشنبه مورخ ۲۱ آذر ماه  جاری در سطح کشور و استان ها شروع شده که در این طرح هرگونه خدمات در تمام مراکز دولتی نهادها مراکز عمومی منوط به  ارایه کارت تزریق واکسن کرونا است.
وی افزود: تمام کارکنان باید واکسن خود را تزریق کرده باشند و در صورت عدم توجه برخورد قانونی صورت می گیرد.
اکنون تمام هفت شهرستان تابعه البرز آبی کرونایی هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها