دادستان همدان با حضور در برخی واحدهای نانوایی همدان ضمن گفت‌وگو با فعالان این عرصه، میزان کیفیت نان‌های تولیدی در این واحدها را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۹۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حسن خانجانی‌موقر با بیان اینکه به دنبال مطالبات مردمی، مشکلات حوزه نان بررسی می‌شود اظهار داشت: کم فروشی، عدم رعایت سقف ساعت کاری و مسائل بهداشتی از جمله گلایه‌مندی مردم از برخی از نانوایی‌ها است.
دادستان همدان با این توصیح که عدم توجه به این موارد از سوی نانواها قابل قبول نیست گفت: باید با چنین افرادی که حقوق عامه را نادیده می‌گیرند برخورد شود.
خانجانی موقر با اشاره به اینکه نان به عنوان قوت اصلی خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود افزود: عدم عرضه مناسب نان چه از نظر وزن و چه از نظر کیفیت شایسته مردم نیست.
وی ادامه داد: اینکه برخی از نانوایی در ساعات اعلامی پخت ندارند، همان عدم رعایت سقف کاری و یا کم‌فروشی است، مسئله‌ای است که باید دستگاه‌های متولی از جمله تعزیرات، اصناف، صمت و اتحادیه آنان با بررسی‌های روزانه، مسئله را پیگیری و علت را جویا شوند.
وی با بیان اینکه مسئله توجه به نحوه تهیه نان به ویژه از نظر بهداشتی هم مورد تأکید است عنوان کرد: در این باره هیچ گونه سهل‌انگاری قابل پذیرش نیست که اگر این گونه موارد تأیید شود، بی‌تردید باید به جد با نانوایان متخلف برخورد و آن نانوایی پلمب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها