عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خواستار ورود جدی و جهادی دولت برای ایجاد ساختار نظام‌مند برای تخصیص اعتبارات تعیین شده در بودجه ۱۴۰۰ جهت حمایت از تولید و کارآفرینان شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۸۵۴
به گزارش جام جم آنلاین البرز، علی حدادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، با بیان اینکه ما مدیون مردم هستیم و کلیدواژه رهبری همواره «اقدام به موقع» بوده است، گفت: مدیریت زمان در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بسیار مهم است و آنچه در گزارش کمیسیون ویژه آمده حاکی از عملکرد خوب دستگاه ها نیست.
 
نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آنچه در دولت گذشته بود، گذشته است، عنوان کرد: انتظار ما از دولت مردمی حل مشکلات اساسی و ایجاد اشتغال است همچنین باید با حذف بروکراسی ها به عدم تمکین بانک ها از قوانین نیز رسیدگی شود.
وی در ادامه با اشاره به جمعیت بیش از ۳ میلیون نفری استان البرز، اظهار داشت: در این استان بیکاری جدی داریم و دستگاه های دولتی امور اقتصادی استان طی چند ماه اخیر هیچ فعالیتی نداشته اند و طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه استان، وضعیت خوبی وجود ندارد.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزارتخانه های جهاد، صمت، تعاون و میراث فرهنگی در دولت قبلی و فعلی نیاز به برنامه ریزی دارند که هنوز صورت نگرفته و نیاز به اهتمام جدی داریم.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نیازمند ساختار نظام‌مند با تفکر جهادی هستیم، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات با گذشت ۹ ماه هنوز انجام نشده و ضعف جدی در دستگاه های اجرایی داریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها