قاتل ۵ عضو خانواده در شیراز، پس از گروگانگیری با شلیک پلیس کشته شد

۲۴۰ دقیقه دلهره در «عدل» (+عکس)

زن میانسال وقتی فهمید بعد از مرگ همسرش، اغلب دارایی او به دخترشان رسیده نقشه عجیبی را طراحی و برای تصاحب ارثیه دخترش، سه نفر را برای ربودن او اجیر کرد.
کد خبر: ۱۳۵۰۴۴۵

اوایل آذر امسال مردی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی مدعی شد، همکارش ناپدید شده وبرای یافتن او درخواست کمک کرد.

پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت : شیما فوق‌ لیسانس گرافیک داشت و نقاش بود و در یک شرکت مهندسی همکار بودیم. پدرش تاجر بود و بعد از فوت پدرش ارثیه به شیما رسید و برسر تقسیم آن با مادرش اختلاف داشت. او دیروز به دیدن مادرش رفت و از من خواست اگر بازنگشت به کلانتری بروم و ماجرا را اطلاع دهم‌. بعد از آن دیگر تلفنش را جواب نداد.

ماموران به آخرین محل ملاقات شیما با مادرش رفتند و دوربین‌های مداربسته آنجا را بازبینی کردند که معلوم شد قبل از این‌که سوار خودروی پارک شده مادرش شود، دو مرد و یک زن او را ربوده و با انداختن در خودرویی متواری شدند.

ماموران در تلاش برای دستگیری آنها و نجات گروگان بودند که دو روز بعد زنی به پلیس آگاهی تهران رفت و سرنخ ماجرا را به پلیس داد و گفت‌: برای ترک مواد در یک کمپ در شهرستان پاکدشت بودم‌. دختری را با دست‌و پای بسته به کمپ آوردند و او در شرایط بدی نگهداری می‌شد‌. قراربود او را یک ماه نگه دارند‌. به من التماس کرد و می‌گفت معتاد نیست، اشتباهی او را آورده‌اندو رهایش نمی‌کنند. خواست بعد از آزادی‌ام نزد پلیس بروم و کمک بخواهم‌.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از وی متوجه شدند دختر جوان، همان دختر ربوده شده است که به کمپ رفتند و او را نجات دادند.

گروگان بعد از رهایی در تحقیقات گفت: مادرم برای تصاحب ارثیه، نقشه ربودن و زندانی کردن مرا در کمپ اجرایی کرد و از وی و همدستانش شکایت دارم.

سپس مدیر کمپ بازداشت شد و اعتراف کرد که از مادر این دختر پول گرفته تا او را یک ماه زندانی کند که با مشخص شدن این موضوع، مادر شاکی بازداشت شد. ابتدا منکر جرایمش بود اما در ادامه تحقیقات گفت‌: بعداز مرگ شوهرم ارثیه زیادی به دخترمان رسید. سهم من ناچیز بود. وسوسه شدم اموال را تصاحب کنم. دو مرد و یک زن را برای ربودن او اجیر کردم و آنها دخترم را ربودند. قصد داشتم با تصاحب اموال و فروش آنها به آمریکا بروم که پیش از سفر بازداشت شدم.

با اعتراف وی، دو روز پیش سه آدم‌ ربای اجیر شده هم بازداشت شده و اعتراف کردند در برابر این آدم‌ ربایی از مادر دختر جوان پول گرفته‌اند.

محمد‌رضا صاحب‌ جمعی‌، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت‌: با اعتراف اعضای باند، تحقیقات از آنها ادامه دارد.

مادر برای تصاحب ارثیه، دخترش را ربود (+عکس)

مادر برای تصاحب ارثیه، دخترش را ربود (+عکس)

 

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها