مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مطرح کرد؛

هوشمندسازی مصرف آب؛یک ضرورت جدی

در کمیته انسجام بخشی فعالیت های فرهنگی آبفا منطقه جنوب کشور مطرح شد

تعمیق فرهنگ دینی در مدیریت مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جلسه کمیته انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب با خیرمقدم به مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت کنندگان از دیگر استان‌ها اظهار داشت: موضوع فرهنگی در حوزه مصرف آب بسیار مهم است که باید مدیریت مصرف در این حوزه مورد توجه ویژه قرار بگیرد
کد خبر: ۱۳۴۸۸۴۳

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جلسه کمیته انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب با خیرمقدم به مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت کنندگان از دیگر استان‌ها اظهار داشت: موضوع فرهنگی در حوزه مصرف آب بسیار مهم است که باید مدیریت مصرف در این حوزه مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
عبدالحمید حمزه‌پور وضعیت کرونایی در 2 سال گذشته را موجب تحت‌الشعاع قرار گرفتن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: یکی از مهمترین چالش‌ها در کشور حوزه تامین و مصرف آب آشامیدنی است که توجه به برنامه‌های فرهنگی در این عرصه بسیار مهم است.
وی آب را معضل بزرگ اجتماعی دانست و تاکید کرد: مصرف این ماده حیاتی در مقوله فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید گنجانده شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همدلی و انسجام در شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم نقطه قوت محسوب می‌شود.
مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای کشور ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی در عرصه مدیریت مصرف خاطر نشان کرد: مسئولیت امور فرهنگی و دینی همواره یک موضوع مهم و اساسی است که این مهم در عرصه مصرف بسیار مهم است.
حجت الاسلام محمود رضا مهاجری با بیان اینکه در انجام کارهای فرهنگی باید اخلاص و عملکرد جهادی وجود داشته باشد تصریح کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد که باید به زیرساخت‌های فرهنگی توجه شود.
با حضور حجت‌الاسلام مهاجری، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مسئولین دفاتر امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان‌های جنوب به مدت 2 روز کمیته انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب و شورا فرهنگی شرکت‌های آبفای منطقه جنوب برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها