اعضای کمیسیون‌های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند؛

صد و شصتمین جلسه رسمی شورا‌

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به خرابی سردخانه بیمارستان شهدا خلیج فارس انتظار است دستگاه‏‌های نظارتی و دادستان محترم به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کنند.
کد خبر: ۱۳۴۳۶۷۷

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، جعفر پورکبگانی به رسانه‌ها اعلام کرد: بر اساس عهد و پیمانی که با مردم بوشهر بسته ایم در سختی و دشورای ها در کنار آنها باشیم و بتوانیم مسائل و مشکلات آنها را حل کنیم زیرا از روز اول اعلام کردیم شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری

وی در ادامه افزود انتظار است دستگاه‎های نظارتی برای رسیدگی به وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس زمان را از دست ندهند چون تاکنون موارد متعددی از جمله افت اکسیژن در پیک پنجم کرونا که تعدادی از همشهریان خود را از دست دادیم و سردخانه این بیمارستان که بار دیگر دیروز اتفاق افتاده و گزارش شده است.

رییس شورا بیان کرد: باید نسبت به اموات مردم احترام گذاشت و هرگونه بی حرمتی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

پورکبگانی اظهار کرد: از نماینده عالی دولت در استان بوشهر نیز خواهش دارم اگر مسئولان دستگاه اجرایی در بخش‌‏هایی قادر به کار کردن نیستند و کشش کار با این دولت را ندارند از کار کنار گذاشته وتا زمان انتخاب مدیر برای آن دستگاه سرپرست تعیین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: با توجه به درپیش بودن فصل زمستان انتظار است از هم کنون شرکت فرآورده های نفتی تمهیدات لازم برای تامین نیاز شهروندان در خصوص تامین گاز ال.پی.جی و نفت اندیشیده شود.

پورکبگانی ادامه داد: هر مسئولی که قصد کمک به مردم داشته باشد از سوی شورای شهر بوشهر مورد حمایت، تشویق و ترغیب قرار می‌‏گیرد.

وی اظهار کرد: در ارتباط با حفاری‏‌های صورت گرفته در سطح شهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز به کندی کار پیمانکار اذعان دارد و وعده دادند سرعت پروژه را بیشتر کنند .

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در خصوص مشکل کمبود آب گفت: انتظار می‌رود مردم با سعه صدر مشکل کمبود آب را تحمل کنند تا موضوع ساماندهی شود.

پورکبگانی افزود: با احداث ۲ دستگاه آب شیرین‎کن مساله نوبت بندی آب در شهر بوشهر برداشته می‏‌شود و در همین راستا نیز مقرر شد شهرداری پیرامون حق خود نسبت به حفاری‎ها همکاری‏‌های لازم را با شرکت آب و فاصلاب استان داشته باشد.

وی بیان کرد: 80 هزار مترمکعب آب آشامیدنی مورد نیاز شهر بوشهر است که در زمان حاضر این شهر ۱۰ تا ۱۲ هزار مترمکعب با کمبود آب مواجه است که انتظار می‌رود با احداث آب‏ شیرین‎کن‎ها نوبت بندی آب در بوشهر حذف ‎شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها