اعضای کمیسیون‌های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند؛

صد و شصتمین جلسه رسمی شورا‌

به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت؛

نشست رئیس کمیسیون اداری، مالی شورای اسلامی شهر برازجان با مدیر کل ورزش استان بوشهر

مدیر کل ورزش، ضمن بیان بررسی تمامی موارد، قول مساعد به جهت کمک به ورزش شهرستان دشتستان، باشگاه ها، تجهیز سالن های ورزشی به سیستم سرمایشی و گرمایشی، تعویض کف پوش سالن ها، تعویض و تجهیز روشنایی ورزشگاه تختی، احداث یک چمن طبیعی و مصنوعی و ... را تا پایان سال داد.
کد خبر: ۱۴۷۷۶۱۴
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم-چهارشنبه ۲۵ مهرماه و به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، دیدار و گفتگوی دو جانبه "مسیب غریب زاده" رئیس کمیسیون اداری، مالی شورای اسلامی شهر برازجان با "یاسر جمالی" مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر به جهت پیگیری مطالبات و خواسته های ورزشی شهرستان دشتستان، به ویژه شهر برازجان صورت گرفت.
در این دیدار، مسیب غریب زاده ضمن بیان اینکه شهرستان دشتستان در حوزه ی ورزش قهرمان پرور و نخبه پرور در عرصه های بین المللی و ملی می باشد، کمبودهای هیئت های مختلف ورزشی شهرستان، کمک به باشگاه پرسپولیس، پارس، ماهان و ... را مطرح و خواستار رفع این مشکلات و نگاه ویژه تر به این حوزه شد.
در پایان،مدیر کل ورزش، ضمن بیان بررسی تمامی موارد، قول مساعد به جهت کمک به ورزش شهرستان دشتستان، باشگاه ها، تجهیز سالن های ورزشی به سیستم سرمایشی و گرمایشی، تعویض کف پوش سالن ها، تعویض و تجهیز روشنایی ورزشگاه تختی، احداث یک چمن طبیعی و مصنوعی و ... را تا پایان سال داد.
 
نشست رئیس کمیسیون اداری، مالی شورای اسلامی شهر برازجان با مدیر کل ورزش استان بوشهر
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها