فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی

پلیس و شهرداری دستفروشان تبریز را ساماندهی می‌کنند

 فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با همکاری این مجموعه و شهرداری مساله دستفروشان تبریز به زودی حل و ساماندهی می شود.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۰۵

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، سردار حسین عبدی  در دیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با بیان اینکه دستفروشی در تمام کشورها یک شغل محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری تبریز  و نیروی انتظامی دستفروشان شهر ساماندهی شده و مشکلات آنان حل شود.

وی پلیس هوشمند و امنیت پایدار را شعار امسال هفته نیروی انتظامی اعلام و اضافه کرد: این شعار برگرفته از فرمایش های رهبری است.

عبدی ادامه داد: در پیام امسال رهبری نیروی انتظامی ستون فقرات امنیت کشور معرفی شد که در بحث کرونا نیز اشاره کردند که این نیرو چقدر فعال بود و در کنار این مسایل پلیس در بحث کشف احتکارات، ترافیک و محدودیت‌ها و نیز تمام مصوبات ستاد کرونا همکاری بسیار خوبی داشت.

وی سطح وقوع جرائم در آذربایجان شرقی را نسبت به میانگین کشوری پایین برشمرد و اظهار داشت: علت اصلی این مساله متمدن و نجیب بودن مردم استان و تبریز است و در کنار آن وجود روحانیت مسئولیت پذیر در جامعه موجب خودکنترلی مردم شده است.

عبدی اضافه کرد: در بحث خدمت‌رسانی هوشمند، مردم می‌توانند در خانه خود خودرو را ترخیص کنند و همچنین فرایند شماره گذاری را به حداقل رساندیم و کنترل جرائم و پیشگیری نیز به صورت هوشمند انجام می‌شود.

وی یادآور شد: حوزه شهری اهمیت بالایی دارد و شهرداری باید در خدمات فرهنگی، اجتماعی و همچنین در بحث خدمات ایجابی، یار و همکار پلیس باشد که متاسفانه در این خصوص فاصله ای وجود دارد که ناشی از مشکلات سیستماتیک مدریت شهری است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها