عملکرد طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول سومین قربانی مرد بوشهری می‌شود؟

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو یکی از برترین بازیکنان این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، فردا شب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی آغاز می‌شود در یکی از مهمترین مسابقات تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و لیورپول انگلیس به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که می‌تواند با نمایش درخشش مهدی طارمی برای ما ایرانی‌ها شب خوشی را به ارمغان آورد.

طارمی ۲۹ ساله که خیلی دیر به فوتبال اروپا نقل مکان کرده، این فصل دومین سال حضور خود را در لیگ قهرمانان اروپا سپری خواهد کرد.

طارمی در فصل کنونی با تجربه‌ای بیشتر امیدوار است که بتواند نمایشی بهتر از فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا از خود ثبت کند.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران با احتساب مسابقه هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید تا کنون ۷ مسابقه را در این رقابت‌ها انجام داده است و بازی مقابل لیورپول هشتمین بازی این ستاره بوشهری در چنین سطحی از رقابت‌ها خواهد بود.

مهدی طارمی در این ۷ مسابقه ۲۸۹ دقیقه در زمین مسابقه حضور داشته است و در این مدت ۲ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است.

طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های منچسترسیتی، مارسی ﴿۲ بار ﴾، یوونتوس ﴿ ۲ بار ﴾، چلسی و اتلتیکو مادرید بازی کرده است و موفق شده است که دروازه تیم‌های یوونتوس و چلسی را در این مسابقات باز کند.

طارمی اکنون پس از سردار آزمون و علی دایی با ۲ گل زده سومین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است و گلزنی مقابل لیورپول می‌تواند این ستاره بوشهری را به رکورد شهریار در اروپا برساند.

یاران طارمی در تیم فوتبال پورتو فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم لیورپول خواهند رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها