عملکرد طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول سومین قربانی مرد بوشهری می‌شود؟

گل زیبای مهدی طارمی در هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال رکورد بازدید شبکه‌های اجتماعی باشگاه پورتو را شکست.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی طارمی در هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال با یک ضربه زیبا از میانه‌های زمین، توپ را از بالای سر دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد. این گل بازتاب بسیار گسترده‌ای در دنیا بخصوص در کشورهای اروپایی و ایران داشت.

روزنامه «ojogo» امروز در گزارشی اعلام کرد که این گل مهدی طارمی رکورد بازدیدهای شبکه‌ های اجتماعی پورتو را شکسته است؛ موفقیتی که پیش از این باشگاه پورتو تجربه نکرده بود.

این روزنامه با اشاره به مشارکت کاربران ایران و حضورشان در صفحات مجازی پورتو نوشت: «ویدئوی گل ۴۰ متری به تنهایی بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار بازدید و بیش از ۲۶ هزار نظر فقط در اینستاگرام پورتو داشته است.»

به نوشته این روزنامه، تنها یک مطلب در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در اینستاگرام پورتو منتشر شده که بیش گل مهدی طارمی نظر مخاطبان را داشته است.

تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام پورتو به ۱ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۴۸ نفر رسیده است.

طبق اعلام روزنامه پرتغالی، ویدئوی گل طارمی ۲ میلیون و ۴ هزار و ۶۲ مرتبه بر صفحات موبایل ظاهر شده، ۳۶۸ هزار و ۲۲۳ هزار نفر آنرا «لایک» کرده و ۲۶ هزار و ۴۸۶ نفر برای آن نظر نوشته‌اند.

«ojogo» مدعی شد پورتو از این نظر هفتمین باشگاه برتر در اروپا در همان روز بوده و بالاتر از باشگاه‌هایی نظر پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، منچسترسیتی، یوونتوس و اینترمیلان قرار گرفته است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها