وزیر دفاع در واکنش به ‌یاوه‌گویی‌های سران رژیم صهیونیستی با بیان اینکه پاسخ دندان‌شکنی به هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز داد، گفت: قدرت‌های پوشالی به جز یاوه‌گویی و اتهام‌زنی کار دیگری ندارند.
کد خبر: ۱۳۳۸۴۵۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ آشتیانی در جمع مدیران ارشد وزارت دفاع در واکنش به اظهارات سخیف و یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به ویژه برخی سران رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بار‌ها اعلام کرده قدرت دفاعی ملت بزرگ ایران و پیشرفت‌های متکی بر فناوری‌های جدید و نوآورانه علمی، دانشی و بومی، صرفاً برای حفظ امنیت و پاسداری از حدود و ثغور ایران اسلامی و تنها در جهت پاسخ دادن به هرگونه تهدیدات و تجاوز احتمالی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ و سلحشور ایران با اقتدار نشات گرفته از روحیه ایمانی و سلحشوری خود در تمامی صحنه‌های مواجهه و مقابله با دشمنان حاضر خواهند بود، افزود: مردم بزرگ ایران به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی همانند گذشته با هوشمندی، مجاهدت و استقامت پیروزی‌های شکوهمند دیگری را رقم خواهند زد.

وزیر دفاع با تذکر شدید به دشمنان، بابت اظهارات سخیف شان تصریح کرد: ایادی شیطان و رژیم‌های وابسته به قدرت‌های پوشالی از سر استیصال به یاوه‌گویی و اتهام‌زنی آورده اند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به ویژه برخی سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: از رژیم جعلی صهیونیستی که همواره شکست‌های بزرگ را از ملت ایران در کارنامه خود مشاهده می‌کند و در برابر افکار عموم مردم جهان و آزادی خواهان عالم سرشکسته است و تنها این توان را دارد که بغض و کینه خود را به رخ زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع بکشاند، جزء این انتظار نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در راه پیشرفت دفاعی و نظامی خود براساس دکترین دفاعی پیش خواهد رفت، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران قطعاً در برابر هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها