آیت الله فلاحتی در بازدید از ظرفیت های درمانی رشت:

تجهیزات درمانی رشت نیازمند توجه بیشتر است

آیت الله فلاحتی در یادواره 142 شهید بخش کومله شهرستان لنگرود:

ملت، مسئولانی می خواهد که تکیه به توان داخلی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان مسئولان جاه طلب و قدرت طلب را برای ملت ایران غیر قابل تحمل عنوان کرد و گفت: ملت، مسئولان و دولتمردانی می خواهد که تکیه به توان داخلی داشته و پیرو رهبر معظم انقلاب باشند.
کد خبر: ۱۳۳۷۲۰۶

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،آیت الله رسول فلاحتی در مراسم یادواره ۱۴۲ شهید بخش کومله شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه جوامع با توجه به قهرمانان ملی و دینی خود به عزت می رسند اظهار کرد: تمام ملت ها به قهرمانان و مدافعان از حریم ها، مرزها و ارزش های خود بها می دهند.

وی، یکی از تلاش های مزورانه دشمن را بیگانه کردن مردم نسبت به ارزش های بومی و الهی عنوان کرد و افزود: گاهی مواقع دشمن در لباس روحانی، مسئول، شخصیت اجتماعی و سیاسی ترفند مزورانه خود را اجرا کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام صلی الله وآله وسلم مجاهدت در راه خدا را به جامعه آموخت، تصریح کرد: خدا را شاکریم در جامعه ای زندگی می کنیم که مردم از بصیرت لازم نسبت به دنیای خود آگاه هستند.

آیت الله فلاحتی به شکست دشمن در دو جبهه درونی و بیرونی در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته رهبر معظم انقلاب افول موریانه ای آمریکا را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه همه تحلیلگران داخلی و خارجی ایران اسلامی را برنده میدان مبارزه با استکبار می دانند، بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان فرو رفته و قدرت های سلطه گر ذلت را در جلوی خود مشاهده می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، اقتدار ملت ایران را در سایه ایمان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا ایمان به هدف، رهبری و انقلاب اسلامی داشتند بنابراین دشمن ایمان ملت ایران را هدف رفته و می خواهد این استحکام را متلاشی کند.

آیت الله فلاحتی به تحمیل جنگ نظامی، سایبری و اقتصادی دشمن به ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: مردم ما همچنان با اقتدار ایستاده اند و در طول ۴۲ سال گذشته هر روز که می گذرد شاهد رویش ها هستیم.

وی با بیان اینکه ملت های منطقه خود را وامدار انقلاب اسلامی می دانند، اظهار کرد: وجود رهبری آگاه عامل دوم اقتدار ملت ایران است و این رهبری بصیر، قدرتمند و شجاع در مقابل قدرت های پوشالی استکباری ایستاده است.

امام جمعه رشت، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از تربیت شدگان حوزه های علمیه عنوان کرد و افزود: در ایران اسلامی ابر سیاستمداری است که تمام نقاط ضعف و قوت دشمن را می شناسد و ستون خیمه انقلاب است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را به عهده دارد، تصریح کرد: دشمن ستون خیمه انقلاب را هدف رفته است.

وی به خروج ذلیلانه آمریکایی ها از منطقه اشاره کرد و گفت: ملت ایران در سایه قرآن و عترت به عزت الهی رسیدند و تمام ملت های آزاده مردم ایران را الگوی خود می دانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اسلام و پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام سومین عامل اقتدار ملت ایران است، بیان کرد: دشمنان بدانند مردم ایران راهی که امام(ره) گشوده را فراموش نمی کنند و استقامت این ملت هر روز بیشتر می شود.

آیت الله فلاحتی یادآور شد: ایمان به خدا، رهبری و اسلام مثلث نورانی و عامل رشد ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران مسئولان جاه طلب و قدرت طلب را تحمل نمی کنند، خاطرنشان کرد: ملت مسئولان و دولتمردانی می خواهد که تکیه به توان داخلی داشته و پیرو رهبر معظم انقلاب باشند.

امام جمعه رشت، شهدا را افتخار ملت ایران خواند و اظهار کرد: تا زنده ایم راه شهدا، آرمان های انقلاب و امام(ره) را فراموش نمی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها