پاسخگویی و پیگیری الویت اول در منابع طبیعی هرمزگان است

پاسخگویی و پیگیری الویت اول در منابع طبیعی هرمزگان است.
پاسخگویی و پیگیری الویت اول در منابع طبیعی هرمزگان است.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۷۱
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،پاسخگویی و پیگیری الویت اول در منابع طبیعی هرمزگان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با حضور در مرکز سامد استان  با پاسخگویی به سوالات، درخواست‌ها و پیشنهادات مردم شریف هرمزگان در حوزه منابع طبیعی و عرصه های طبیعی، بر خدمت گذاری، پاسخگویی و پیگیری گزارشات مردمی با روحیه عدالت محوری   ، قانون مداری ، مردم داری و فساد ستیزی به عنوان الویت اول منابع طبیعی و ابخیزداری استان در جهت حفظ احیاء، توسعه و بهره برداری پایدار از منابع طبیعی   تاکید کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان تاکید کرد: بی شک اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم به ویژه در عرصه های طبیعی یک اولویت است و حضور در این برنامه نیز در همین راستا بوده است.

موسوی با حضور در مرکز سامد استان هرمزگان، پس از شنیدن سوالات و گزارشات مردمی از طریق سامانه سامد، برای پیگیری درخواست ها و مسائل مربوطه مرتبط با واحدهای تخصصی و ادارات شهرستان ها، و حصول نتیجه بررسی ها، دستور ات لازم را صادرکرد.
وی گفت: تمامی درخواست هاو پیشنهادات و گزارشات مردم به همراه مشخصات آنان در سامانه سامد ثبت و پیگیری می شود و دستگاه خدمات رسان نیز موظف است نتیجه را به استانداری اعلام کند و همچنین مردم می توانند از طریق مرکز سامد پیگیر در خواست های خود باشند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان تصریح کرد: همچنین واحد بازرسی منابع طبیعی هرمزگان به شماره تماس 07633665549 آماده دریافت پیشنهادات،انتقادات و نظرات مردم شریف استان هرمزگان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیات‌ها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتار‌های تنش‌زا شود

ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

نیازمندی ها