با حضور استاندار هرمزگان تعداد ۱۴ طرح به نمایندگی از ۱۴ طرح عمرانی در شهرستان میناب افتتاح و به بهره برداری رسید.
با حضور استاندار هرمزگان تعداد ۱۴ طرح به نمایندگی از ۱۴ طرح عمرانی در شهرستان میناب افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۳۴۲۷۳


به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،با حضور استاندار هرمزگان تعداد ۱۴ طرح به نمایندگی از ۱۴ طرح عمرانی در شهرستان میناب افتتاح و به بهره برداری رسید.


فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: در شهرستان میناب ۶۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰۳ میلیارد تومان در بخش‌های خدمات شهری و روستایی، کشاورزی و منابع طبیعی و شیلات، توسعه خدمات روستایی، آموزش و پرورش، مسکن، حمل و نقل، ورزش و تفریحات و منابع آب و انرژی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

مجید سلحشور افزود: امروز ۱۴ طرح با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی و منابع طبیعی، شیلات، انرژی، آموزش و پرورش و توسعه خدمات روستایی با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای دهو، مدرسه ۶ کلاسه روستای سرمست، افزایش ظرفیت پست ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت بهمن از ۳۰ به ۴۵ مگاوات آمپر، توسعه بخش ۶۳ در پست ۲۳۰ کیلو ولت، اجرای طرح هادی روستایی در هفت روستا، تسطیح و آماده سازی اراضی روستایی و اجرای زیرسازی به مقدار ۸۵ هکتار در روستا‌های شهرستان، احداث ۳۱۵ واحد مسکونی محرومان و کارخانه تولید خوراک آماده آبزیان از طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

سلحشور افزود: با بهره برداری از این ۱۴ طرح برای بیش از ۷۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شده است و جمعیتی بیش از ۶۰ هزار نفر از مزایایی آن‌ها بهره مند می‌شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها