استاندار کرمان در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

صدا و سیما نقش اساسی در تزریق گفتمان اتحاد ملی و همگرایی در کشور دارد

به مناسبت هفته دولت مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان با علی زینی وند،استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۹۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،در این دیدارصدا و سیما را نهادی عنوان کرد که نقش اساسی در صیانت از نهادها و تزریق گفتمان اتحاد ملی و همگرایی در کشور دارد.

وی افزود:دستگاه‌هایی مانند صدا و سیما که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری فعالیت داشته و یک نهاد حاکمیتی محسوب می شوند باید برای ساختارهای نظام اسلامی و همچنین  پیشرفت کشور در راستای گفتمان رهبری، حرمت قائل شوند. 

وی با بیان اینکه دولت‌ها خط مشی کلی را ارائه می‌ دهندافزود:از روی رفتارهای مدیران،مجریان قانون و کارگزاران می توان فهمید که به چه اندازه رفتار آنها با خط مشی دولت و سیاست‌های نظام همخوانی دارد که کاملا امری قابل قیاس است و خوشبختانه تاکنون صدا و سیما در این مسیر حرکت کرده و هم‌راستای خط مشی دولت پیش رفته که این مهم قابل تقدیر است. 
 
زینی وند،گفت:خوشبختانه در استان کرمان نسبت به سایر استان‌های کشور همبستگی بیشتری را شاهد هستیم به طوری که از هم گسیختگی و تزلزلی که در استان‌های دیگر بعد از جابجایی دولت وجود داشته تاکنون در استان کرمان مشاهده نشده است. 

وی با اشاره به حضور در پشت صحنه ساخت سریال شهید باهنر گفت:این سریال کاملا حرفه ای ساخته شده و کار ملی و بزرگی است که صدا و سیما انجام داده و به اعتقاد بنده این سریال می تواند کرمان را به لحاظ ملی بزرگ و برجسته نشان دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها