سخنگوی ستاد گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد

شهید القدس؛ شعار چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با محوریت صداوسیما به خوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۰۶۶۸۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان در دیدار با مدیر کل صداوسیمای کرمان گفت: نقش درون و برون مرزی و تاثیر گذار صداوسیما در سالگرد شهادت حاج قاسم بر کسی پوشیده نیست و انجام موفق آن طی حدود یک هفته در شرایط خاص، نمونه بارز مدیریت بحران است .   
 
سردار معروفی، برقراری ارتباطات رادیویی وتلویزیونی باشبکه‌های سراسری و تهیه برنامه‌ها وگزارش‌های مختلف درحوزه‌های خبر و سیما را رضایت بخش و تاثیر گذار بیان کرد وافزود:رهبر معظم انقلاب رضایتشان را ازسالگرد سردار دلها اعلام نموده و آن را حماسه گونه کردند که این خود، مهر تاییدی بر انجام ویژه برنامه‌های سالگرد می باشد.  
وی گفت: برگزاری منسجم و دعوت از همه اقشار در ویژه برنامه‌های سالگرد،موردرضایت خانواده شهید سلیمانی و پورجعفری، و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هم بوده است.

مدیرکل صداوسیما نیز در این دیدار گفت:مسئولیت رساندن پیام برنامه‌های سالگرد به گوش جهانیان بر عهده این سازمان و عواملش بود ودر کنار انعکاس از شبکه‌های سراسری، هفت شبکه استانی نیز ویژه برنامه‌های زنده را منعکس کردند و مجموع این برنامه‌ها برگ افتخاری بر عملکرد صداوسیما و مجموعه سپاه بود.

احمدعلیرمضانی، صدا وسیما را رسانه‌ای مردمی دانست و افزود: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده بالاترین اعتماد به رسانه ملی وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها