جوانسازی صورت و گردن همواره در ابتدای فهرست تکنیک‌های زیبایی قرار دارد، که البته جای تعجب نیست. اما آیا می‌دانید کدام تکنیک‌ جوانسازی می‌تواند نواقص صورت شما را برطرف کرده و شما را به چهره ایده‌آلتان نزدیک کند؟
کد خبر: ۱۳۳۳۷۲۲
اگر این سؤال شما نیز است، اینجا به پاسخش خواهید رسید.
 
تکنیک‌های جوانسازی مدرن

در سال‌های گذشته مردم تمایل داشتند تحت هر شرایطی زیبایی مورد نظرشان را به دست آورند و در این راه آنچنان که باید سلامت خود را در نظر نمی‌گرفتند. البته در آن زمان آگاهی نسبت به اتفاقاتی که در حال رخ دادن در سراسر جهان است، به این اندازه در دسترس نبود.

اما امروز حتی برای کسانی که اصلاً از چهره و اندام خود راضی نیستند، سلامت در اولویت بالاتری نسبت به زیبایی و جوانی قرار دارد. به همین خاطر تکنیک‌های جوانسازی مدرن چند ویژگی مشترک دارند:

·  بدون نیاز به جراحی،  بیهوشی، بخیه و پانسمان می‌باشند.

·  نیاز به گذراندن دوران نقاهت و یا مراقبت خاصی ندارند.

·  کم تهاجمی بوده و کمترین میزان عوارض جانبی را به دنبال دارند.

·  بسیار مقرون به صرفه هستند.
 
تکنیک‌های تاثیر گذار  و قدرتمند در جوان کردن صورت و بدن

از بین تمام تکنیک‌های جوانسازی پوست، این سه مورد می‌توانند بخش قابل توجهی از نشانه‌های پیری پوست را برطرف کرده و چهره شما را زیبا و جوان کنند.

1.با لیزر اندولیفت کل صورتتان را بازسازی کنید!

شاید عنوان بزرگ و دور از دسترسی به نظر برسد، ولی با وجود تکنولوژی پرتوهای لیزری و البته استقبال جامعه جهانی از عمل‌های زیبایی، این نیز ممکن شده است. لیزر اندولیفت، ابزاری است که از طریق آن می‌توان کل صورت را بازسازی کرد. این دستگاه که از تکنولوژی لیزر استفاده می‌کند، کمترین میزان تهاجم را به دنبال دارد.
 
اما جوانسازی پوست از طریق لیزر اندولیفت دقیقاً چطور انجام می‌شود؟

این تکنیک با وجود کارکردهای زیر، بخش مهمی از نواقص صورت شما را از بین می‌برد:

·        لیفتینگ و رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت

·        از بین بردن چربی جمع‌شده در یک سوم پایین صورت شامل: غبغب، گونه‌ها، دهان، خط فک و گردن

·        برطرف کردن شلی پوست پلک

·        کانتورینگ صورت و گردن 

·        تحریک پوست به کلاژن‌سازی بیشتر

·        سفت کردن پوست

البته این تکنیک فقط مختص جوانسازی صورت شما نیست. اندولیفت می‌تواند برای جوانسازی نواحی دیگری از بدن مانند بالای سینه، زانو، شکم، پایین‌تنه، بخش داخلی ران نیز به کار گرفته شود. پزشکان حوزه زیبایی از تکنیک لیزر اندولیفت به عنوان جایگزین جراحی لیفتینگ و لیپوساکشن یاد می‌کنند.

پس اگر یکی از دغدغه‌های امروزتان افتادگی و شلی پوست در ناحیه صورت و بدنتان است، با این وجود تحمل بیهوشی و جراحی و زخم را ندارید، لیزر اندولیفت مشکلتان را حل می‌کند. در ضمن هزینه لیزر اندولیفت نسبت به هزینه جراحی زیبایی با عملکرد مشابه، خیلی کمتر از آن است که فکرش را بکنید.
 
این ۳ تکنیک جوانسازی، شما را به ایده‌آلتان نزدیک می‌کند!
2.مشخصه‌های صورتتان را با استفاده از تزریق ژل تغییر دهید!

بالا رفتن سن اولین کاری که با صورت می‌کند، کاهش حجم عضلات است. البته گاهی در عین جوانی شما از فرم و اندازه لب‌ها و یا  گونه‌تان راضی نیستید. خوش فرم کردن لب و گونه، تنها یکی از کاربردهای تزریق ژل است.  ژل یا فیلر صورت از عناصری مانند اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسی آپاتیت تهیه می‌شوند. کارکرد تزریق ژل و فیلر در عین حال که بسیار گسترده است، کنترل پذیری قابل توجهی نیز دارد. با استفاده از تزریق ژل یا فیلر می‌توان مشخصه‌های صورت را آنطور که مایل هستید، تغییر دهید.

این تکنیک به علت تأثیرگذاری و البته کم تهاجمی بودن، محبوبیت زیادی در بین مردم سراسر جهان پیدا کرده است.
 
احتمالاً شما هم بارها عبارت‌هایی مانند تزریق ژل لب روسی، فیلر گونه و یا تزریق ژل صورت را از دوستانتان شنیده‌اید.
 
اما تزریق ژل چطور می‌تواند مشخصه‌های صورت را تغییر دهید؟

 این تکنیک از روش‌های زیر چهره‌ شما را زیباتر می‌کند:

·        حجم دادن یا به اصطلاح پر کردن صورت به صورت کلی

·        شفافیت و جوانی بخشیدن به پوست

·        تحریک کلاژن سازی پوست

·        برطرف کردن چین و چروک پوستی

ژل یا فیلر مواد مغذی مورد نیاز پوست را در اختیارش قرار می‌دهد. به این ترتیب پوست می‌تواند به راحتی کلاژن سازی کرده و سلامت و جوانی خود را حفظ کند. از طرفی با وجود  مواد تزریقی در لایه‌های پوست، جریان خون به طور طبیعی گردش کرده و پوست سرشار از حیات می‌شود. 
 
این ۳ تکنیک جوانسازی، شما را به ایده‌آلتان نزدیک می‌کند!
3. جوانسازی زیر چشم با پلکسر، تغییری که واقعاً تاثیرگذار است!

اگر بتوانید ناحیه دور چشم خود را بدون گودی،  تیرگی، چین و چروک و دیگر نواقص پوستی تصور کنید، به نقش جوانسازی این بخش از صورتتان در زیبایی خود پی می‌برید. البته ترمیم ناحیه اطراف چشم تنها کاربرد پلکسر نیست. به کارگیری تکنیک پلکسر به معنای واقعی پوست شما را جوان و زیبا می‌کند.
 
اما آیا می‌دانید این تکنیک، جوانسازی پوست را از چه طریقی انجام می‌دهد؟

بخشی از کارکردهای پلکسر در جهت جوان کردن پوست عبارتند از:

·        برطرف کردن کک و مک،  اسکار جراحی، اسکین تگ، زگیل، خال‌های عروقی، استرچ مارک (ترک‌های پوستی)

·        بهبود چین و چروک پلک بالا و پایین

·        رفع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

·        انسجام بخشیدن به پوست

·        بهبود کلویید

ماندگاری نتایج پلکسر از یک تا چند سال متفاوت است. در واقع مراقبت‌های بعد از این تکنیک تا حد زیادی در این مدت زمان نقش دارد. فقط کافی است هزینه پلکسر که بسیار مقرون به صرفه است را با طیف وسیعی از کارکردهای زیبایی و البته کم تهاجمی بودن آن مقایسه کنید تا متوجه شوید که نباید از آن به سادگی بگذرید.
 
این ۳ تکنیک جوانسازی، شما را به ایده‌آلتان نزدیک می‌کند!
آیا امکان ترکیب تکنیک‌های زیبایی جوانسازی پوست وجود دارد؟

شما می‌توانید با مشورت پزشک دو یا چند تکنیک زیبایی را به طور همزمان انجام دهید. برای مثال می‌توان از اندولیفت برای اصلاح زاویه فک و گونه و از تزریق ژل برای حجم دادن به لب و پر کردن صورت استفاده کرد. همچنین می‌توانید لک و مک و نواقص پوستی را از طریق پلکسر از بین ببرید و با کمک تزریق ژل چروک‌ها را پر کنید.

البته اثربخشی این تکنیک‌ها در شرایطی محقق می‌شود، که توسط پزشک متخصص و کاربلد انجام شود. همچنین مدل و کارایی دستگاه‌ها و البته کیفیت متریال به کار گرفته شده در جلسات جوانسازی نیز، اهمیت زیادی در نتیجه نهایی خواهد داشت.

ما توصیه می‌کنیم جوانسازی پوست خود را با مراجعه به کلینیک پزشکی ترمه و مشورت با متخصصین زبده این مرکز شروع کنید. در کلینیک پزشکی ترمه تیمی از پزشکان متخصص دور هم جمع شده و خدمات زیبایی را طبق استانداردهای جهانی ارائه می‌دهند. دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، متریال برند و باکیفیت و تکنیک‌هایی مطابق با جدیدترین پیشرفت‌های روز دنیا؛ همگی ابزاری در دست گروه پزشکی ترمه برای رساندن شما به چهره و بدن ایده‌آلتان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها