سرم‏ های پوستی به ‎دلیل غلظت مواد موثر بالا و عملکرد بهتر نسبت به کرم‏ها، جایگاه ویژه‎ای در بین محصولات مراقبت از پوست پیداکرده‎ است. به ‏همین دلیل نام برندهای معروف تولید سرم‏ های پوستی نظیر محصولات اوردینری در ایران نیز بسیار شنیده‏ می‏شود.
کد خبر: ۱۳۳۴۵۳۹
برند اوردینری، محبوب‎ترین سرم‏های پوستی در ایران + روش خرید
 

اما واقعا مزیت محصولات اوردینری نسبت به سایر برندهای مشابه چیست؟ پرفروش‎ترین سرم‏های آن برای رفع مشکلات پوستی کدام است؟ چگونه می‏توان آنلاین شاپ معتبر و مطمئن برای خرید محصولات اصل اوردینری پیداکرد؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان همراه ما باشید.

برند اوردینری، محبوب‎ترین سرم‏های پوستی در ایران + روش خرید
 
اوردینری چیست؟


اوردینری(The Ordinary) یک برند کانادایی است که در سال 2016 تحت نظر کمپانی مادر DECIEM ایجاد شد و در مدت زمان کوتاه به شهرت جهانی دست پیداکرد. محصولات این برند با فرمولاسیون ویژه تولید و در ترکیبات آن از باکیفیت‏ترین مواد موثر استفاده می‏شود. مزیت مهم محصولات اوردینری، عدم استفاده از موادشیمیایی مضر و آسیب‎رسان ازجمله پارابن، سولفات، روغنهای معدنی، فرمالدهید و جیوه است.

انواع سرم ‏‏های اوردینری ارزیابی‏های ایمنی سخت‎گیرانه‏ای را پشت سر میگذارند، معمولا وگان هستند و در تولید آن‏ها هیچ تست حیوانی انجام نمی‏شود. به‏همین دلیل The Ordinary یکی از محبوب‎ترین برندهای تولید سرم در جهان لقب گرفته‏است. به‏طوری‏که تنها یک سال بعد از عرضه یعنی در سال 2017، محصولات اوردینری از نظر میزان فروش در کل سال، به برند شماره 1 لوازم بهداشتی آمریکای شمالی تبدیل شد.

محصولات اوردینری در ایران تنها به سرم‏های مختلف محدود نمی‏شود و علاوه‏بر آن محصولات آرایشی پوست نظیر کرم‏پودر، پرایمر و کانسیلر نیز یافت می‎شود. اما معروف‏ترین تولیدات این برند هنوز هم سرم‏های پوستی آن است. به‏دلیل مزیت محصولات اوردینری نسبت به سایر محصولات هم‎رده خود، باید منتظر درخشش بیشتر این نام در سال‏های آینده باشیم.

سرم‏های این برند بسیار غلیظ، سبک، با جذب بالا و کارآمد است و تاثیرگذاری آن‏ها نه صرفا با تست‏های لابراتوار بلکه با آزمایش‏های بالینی به اثبات رسیده‎است. یکی از ویژگی‏های مهم که باعث محبوبیت بالای محصولات اوردینری در ایران می‏شود، قیمت مناسب و منصفانه است که می‏توان به دلایل مختلف نظیر عدم استفاده از بسته‏بندی‏های گران‌قیمت و تمرکز بر کیفیت خود محصول اشاره کرد. این مسئله در کنار رضایت بسیار بالای مصرف‏کنندگان و تنوع محصولات که قادر است مشکلات پوستی مختلف را برطرف ‏کند، پای انواع سرم‏ اوردینری را به روتین افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت می‎دهند، بازکرده‎است.
 
 
 
محبوب‎ترین انواع سرم‎ اوردینری در ایران
 

در اینجا به تنها چند نمونه از محبوب‎ترین تولیدات برند The Ordinary اشاره می‏کنیم:
 
1-   سرم نیاسینامید اوردینری + زینک

از پرفروش‎ترین سرم های اوردینری در ایران، میتوان به سرم نیاسینامید آن اشاره کرد که تاثیرفوق‏العاده‎ای در برطرف‎کردن جوش و آکنه و ایجاد تعادل چربی در پوست دارد. این سرم که درکنار درمان‏های دارویی به کمک شما می‏آید، ترشح چربی طبیعی سطح پوست (سبوم) را بهبود می‏بخشد.

به‏علاوه، نیاسینامید(ویتامینB3) 10% که نوعی ویتامین محلول در آب است در کنار ماده معدنی زینک 1% قرار می‎گیرد. زینک با جلوگیری از رشد باکتری‏های عامل جوش و کاهش اثر هیستامین‏های پوستی، به جلوگیری از بروز جوش کمک می‏کند.
 
برند اوردینری، محبوب‎ترین سرم‏های پوستی در ایران + روش خرید
2-   سرم پیلینگ و لایه بردار

موثرترین و دوست‏داشتنی‏ترین لایه‏بردار این برند از سری محصولات اوردینری در ایران، سرم پیلینگ قرمزرنگ آن است. این محصول با ظاهر جذاب خود، تمام سلول‏های مرده، جای زخم و اسکار را ازبین می‏برد، منافذ را تمیز و با لکه‏های پوستی مقابله می‏کند. در ترکیبات سرم از AHA30% استفاده می‏شود که یک درصد بالا برای لایه‏برداری از سطح پوست محسوب می‏شود. اوردینری با افزودن BHA2%، پیلینگ پوست را در لایه‏ عمیق‏تر‏ی انجام می‏دهد و به‏این ترتیب با همکاری دو ماده موثر در کنار ترکیبات گیاهی و موثر، یک لایه‏بردار بی‎نظیر را به بازار معرفی کرده‎است.
 
برند اوردینری، محبوب‎ترین سرم‏های پوستی در ایران + روش خرید
3-   سرم هیالورونیک‏اسید+ویتامینB5

یکی از معروفترین محصولات اوردینری در ایران سرم آبرسان این برند است که آن را غنی از هیالورونیک‏اسید خالص و همراه با ویتامینB5 تولید می‏کند. سرم هیالورونیک‏اسید به درون پوست نفوذ می‏کند و با قابلیت جذب بالای آب درون خود، پوست را از دهیدراته‏شدن نجات می‏دهد و آن را پرتر، صاف‏تر و شاداب‏تر نشان می‏دهد.

این اسید به‎طورطبیعی در پوست وجود دارد و با افزایش سن از میزان آن کاسته شده که همین مسئله باعث پیری و بروز خطوط ظریف صورت می‏شود. این محصول از انواع سرم اوردینری، مانند فیلر عمل می‏کند و علاوه بر افزایش استحکام، چین‏وچروک‏های ناشی از کم‏آبی پوست را کاهش می‏دهد. The Ordinary در کنار وزن‏های مولکولی مختلف از اسیدهیالورونیک به‎منظور جذب بهتر به پوست، ویتامینB5 را نیز به ترکیبات اصلی خود اضافه کرده‎است تا یک فرمولاسیون قدرتمند آبرسان برای پوست دهیدراته شما ایجاد ‏کند.
 
4-   سرم کافئین

برای کسانی که از تیرگی و پف دور چشم رنج می‏برند، سرم کافئین اوردینری یک نام آشنا در بین محصولات اوردینری در ایران است. این محصول غنی از آنتی‏اکسیدان، بدون ایجاد تحریک، پوست حساس و ظریف زیر چشم را که در اثر خستگی، بالارفتن سن و عوامل ژنتیکی، شادابی خود را ازدست‏داده‏است، جوان و روشن می‏کند. به‏دلیل وجود کافئین 5% با قدرت جذب بالا به پوست، رگ‎های خونی منقبض و پف این ناحیه ازبین می‎رود.

از طرفی به‏دلیل وجود آنتی‏اکسیدان موجود در برگ چای سبز با نام EGCG، از بروز آسیب‏های ناشی از رادیکالهای آزاد نور خورشید و ایجاد تیرگی نیز جلوگیری می‏کند. به‏این ترتیب این سری از محصولات اوردینری در ایران یک محصول همه‎چیز تمام برای حفظ سلامتی پوست حساس دورچشم شما محسوب می‏شود.
 
5-   سرم آلفا آربوتین+اسیدهیالورونیک

آلفا آربوتین موثرترین نوع آربوتین برای ازبین‏بردن تیرگی، لکه و هایپرپیگمنتیشن پوست است. از آنجایی که اوردینری همیشه قوی‎ترین فرمولاسیون را در محصولات خود بکارمی‏برد، با افزودن هیالورونیک‎اسید، به نفوذ بیشتر آلفاآربوتین به لایه‏های پایین‏تر پوست کمک می‏کند. به‏علاوه با تنظیم دقیق PH محصول، تخریب ماده موثر درون آن را به کمترین میزان ممکن می‎رساند.

به‏این ترتیب افرادی که به‎دنبال یک سرم برای یکنواخت‎کردن رنگ پوست و مبارزه با هایپرپیگمنتیشن آن هستند، این محصول را در روتین پوستی خود قرارداده و از مزیت محصولات اوردینری بهره‎مند می‎شوند.
 
6-   سرم بافه+ پپتید مس

یکی از قدرتمندترین محصولات اوردینری در ایران برای مقابله با پیری پوست، سرم بافه+ پپتید مس این برند است. سرم بافه(بافت) با حضور پپتید که رشته‎های آمینواسیدی است، عملکرد محصول را به حداکثر می‎رساند. این پپتیدها به‎علت اندازه، راحت‎تر جذب پوست می‏شوند و کلاژن‎سازی را در درون پوست تقویت می‏کنند.

 این مدل از انواع سرم اوردینری، بروز پیری پوست را به تعویق می‏اندازد و با نشانه‏های آن مقابله می‏کند. فرمولاسیون بسیار جدید و فناوری بی‎نظیر که باعث عملکرد بالا در کلاژن‎سازی پوست می‏شود، استحکام را به پوست صورت بازمی‏گرداند. خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می‏بخشد و عمق چروک‏های سطحی را نیز کاهش می‏دهد.
 

به دلیل مزیت محصولات اوردینری و تقاضای بالا برای خرید آن، متاسفانه تعداد سرم‏های تقلبی و فیک این برند در بازار بسیار زیاد شده‎است. توجه کنید که محصول خریداری شده شما حتما باید دارای عبارت Made in Canada و حاوی "بچ کد" باشد تا اصالت آن تایید شود.

فروشگاه اینترنتی سوراو که واردکننده مستقیم محصولات اوردینری در ایران است، افتخار دارد که این سرم‏ها را با کمترین قیمت به دست شما برساند. همین‎طور با توجه به تنوع سرم‏های پوستی، قبل از خرید می‏توانید از مشاوره رایگان متخصصان فروشگاه سوراو برای انتخاب موثرترین محصول باتوجه به نیاز پوست خود کمک بگیرید.

 www.suraw.com
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها