سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت : درمردادماه سال جاری بیش از 15هزارو 328شهروند یزدی به ویروس کرونا مبتلاشده که از این تعداد ، متاسفانه 197 نفر قربانی این ویروس شده اند .
کد خبر: ۱۳۳۳۵۰۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، ابراهیم سلمانی درگفتگو با خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی دراستان اظهارداشت: درمرداد ماه سالجاری دراستان  38هزارو852 نمونه ازبیماران مشکوک به کرونا دراستان گرفته شد و براساس معیارهای قطعی تشخیص 15هزارو 328 بیمارمبتلا قطعی به ویروس کرونا دراستان شناسایی شدند.

 وی افزود: متاسفانه درماه گذشته 197یزدی قربانی ویروس منحوس کرونا شده و شرایط هم اکنون شکننده است و استان همچنان دروضعیت قرمز به سرمی برد و محدودیتها همچنان ادامه دارد و از مردم تقاضا داریم شیوه نامه های بهداشتی راهمچنان رعایت کنند.

سلمانی تصریح کرد: هم اکنون بستری های مشکوک به کووید ۱۹دربیمارستان های استان به 706 نفر رسیده که از این تعداد 133 نفردربخش مراقبت های ویژه بستری هستند و در شبانه روز گذشته 154 بیمار مشکوک به کووید ۱۹دربیمارستان های استان پذیرش شده اند 

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: نباید این ویروس را دست کم گرفت این ویروس همیشه درکمین است  و با عادی انگاری دوباره با پیک شیوع  مواجه خواهیم شد.

سلمانی با بیان اینکه آمار بستری بیماران کرونایی استان در حال کاهش می باشد افزود : آمار بستری ها درحال کاهش می باشد ولی هنوز شرایط عادی نشده و رعایت شیوه نامه ها در دستور کار باشد و اعتقاد به پایان کرونا کاملا اشتباه بوده هرگاه غفلت کرده ایم آمارها افزایش پیدا کرده است از هم استان های عزیز درخواست داریم  رعایت شیوه نامه ها را جدی بگیرند و از حضور درمکان های عمومی و دورهمی ها خانواد گی به شدت بپرهیزند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها