صادق ورمزیار در یادداشتی برای روزنامه جام جم می نویسد:

فرهاد مجیدی یا بپذیرد یا برود

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال یکی از کسانی است که هیچ گاه نسبت به شرایط آبی ها بی تفاوت نبوده و مثل برخی های دیگر خودش را کنار گود نمی داند.
کد خبر: ۱۳۳۳۱۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، ورمزیار در یادداشتی برای روزنامه جام جم می نویسد:
«از زمانی که من به خاطر می آورم استقلال همیشه مشکلاتی داخلی و خارجی داشته است. البته این شرایط مختص به استقلال نیست و همه تیم های بزرگ مانند پرسپولیس با آن مواجه هستند.
اکنون صحبت از استقلال است، تیمی که همیشه با بحران های خارجی و داخلی دست و پنجه نرم می کند. همانطور که اشاره کردم این موضوع مختص به اکنون نیست و در سال های گذشته نیز وجود داشته است. دهه شصت وقتی برای نخستین بار وارد باشگاه استقلال شدم و یک بازیکن بود برخی از چالش‌های موجود در باشگاه را درک می کردم. می خواهم بگویم همیشه و در هر شرایطی وضعیت همین بوده است و باشگاه استقلال هرگز خالی از چالش و مشکل نبوده است.
اکنون ما فرهاد مجیدی را بر روی نیمکت تیم استقلال می بینیم. او مربی دلسوزی است و در رابطه با مشکلاتی که در این باشگاه وجود دارد حساسیت از خود نشان می دهد. اما توصیه اکید من و سایر پیشکسوتان این است که باید با این شرایط کنار آمد. فرهاد مجیدی اگر می خواهد در استقلال کار کند و اگر می خواهد با این تیم موفقیت و قهرمانی به دست بیاورد باید با مشکلات کنار بیاید.
او این روزها مصاحبه می کند و از ایرادات فراوانی می گوید که قطعا حق با اوست. البته همه ما می دانیم در استقلال چه می گذرد و نیازی به گفتن نیست. اما شرایط فرهاد مجیدی با ما فرق می کند. او سرمربی استقلال است و باید با شجاعت این چالش را کنار بگذارد در غیر اینصورت بگذارد و برود. این برای خودش بهتر است که از بین این دو یکی را انتخاب کند؛ یا مشکلات را تحمل کند یا اینکه اگر نمی تواند زیر بار این شرایط سخت برود بهتر است سکان هدایت تیم را رها کند و بگذارد فرد دیگری بیاید. او باید اطمینان داشته باشد این موضوع به نفع خودش است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها