وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای طرح تجربه نگاری با هدف ثبت و انتقال تجربیات خود و مدیران با عنوان روزگار فرهنگ، هنر و رسانه از دریافت جایزه مجامع بین المللی برای ۱۰۰ فیلم ایرانی و امضای ۶۲ مبادله وبرنامه فرهنگی و هنری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۲۹۹۳
به گزارش جام جم آنلاین، سید عباس صالحی درباره هدف راه اندازی برخی از پایتخت‌ها مانند پایتخت قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با نگاه ارتقای رویکرد دینی گفت: تقویت هویت دینی جزو وظایف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و هست، زیرا بخش اصلی از هویت فرهنگی فردی و اجتماعی ما به شمار می‌رود. در این دوره چهار ساله نیز به شکل‌های مختلف به این مسئله توجه شده است. بخشی از این اقدامات توسعه کمی و کیفی کار‌هایی بوده که از قبل انجام شده که از آن جمله می‌توان به حمایت از نهاد‌ها و موسسات دینی و... اشاره کرد. همچنین حمایت از فعالیت‌ها و رویداد‌های مختلف دینی تنوع قابل توجهی در این دوره پیدا کرده است.
در ادامه حمایت از فعالیت محصولات دینی هم در این دوره وجود داشته و در کنار ادامه دادن این حمایت‌ها در حوزه دینی چند اقدام خاص انجام شد که از آن جمله می‌توان به پایتخت‌های قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه اشاره کرد که فرصتی را شبیه پایتخت کتاب ایجاد می‌کرد تا از این طریق بتوان بخش اصلی هویت‌ساز دینی ما ارتباط بیشتری با فرهنگ عمومی و تخصصی به وجود آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها