سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا خبر داد:

واکسیناسیون کرونا در البرز شتاب گرفت

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا البرز گفت: به دلیل سرعت بالای انتقال ویروس دلتا و برای پیشگیری از آن عملیات واکسیناسیون کرونا در استان شتاب گرفته است.
کد خبر: ۱۳۳۱۰۵۷
واکسیناسیون کرونا در البرز شتاب گرفتبه گزارش جام جم آنلاین البرز، دکتر مهرداد بابایی افزود: روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ هزار دز واکسن کرونا در استان  تزریق می شود.
وی گفت: مراکز بهداشتی درمانی استان با سرعت در انجام واکسیناسیون گروه های سنی اعلام شده هستند و انتظار می رود مردم در این بخش همکاری بیشتری داشته باشند.
سخنگوی قرارگاه  مقابله با کرونا استان افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار دز واکسن کرونا به گروه های سنی اعلام شده در استان تزریق شده است.
بابایی با اشاره به بالا بودن میزان مراجعه بیماران کووید۱۹ به مراکز درمانی استان، از مردم خواست به توصیه های بهداشتی برای مهار کرونا بیش از پیش توجه کنند.
سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز با بیان اینکه میزان اشغال تخت های بیمارستانی استان توسط بیماران کرونایی به بالای یک هزار و۲۰۰ تخت رسیده است ، افزود: مدافعان سلامت با تمام توان خود در حال درمان بیماران هستند و اگرچه میزان ابتلا به کووید ۱۹ بیشتر از موج های قبلی است اما با تلاش مدافعان سلامت از میزان مرگ و میرها کاسته شده هر چند که اکنون شمار فوتی ها بالا است.
وی با اشاره به کمبود سرم تزریقی در کشور ،گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان، تاحدودی کاستی ها را در این بخش مرتفع کرده و به طور مستمر سرم تزریقی در اختیار بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار می دهد.
وی افزود: افرادی که واکسن دریافت کرده اند، کرونا را تمام شده فرض نکنند و باید همچنان تا ریشه کنی این ویروس دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز گفت: اکنون میزان ماموریت های اورژانس البرز به بالای ۷۵۰ ماموریت در شبانه روز رسیده  که حدود سه برابر موج های قبلی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها